جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تشکر ازهمکاری تمام مناطق مخابراتی و ایجاد همگرایی بین حوزه ستادی و مناطق اظهار داشت: در شرکت مخابرات ایران امکان کسب درآمد مورد نظر وجود دارد به شرطی که خلاءهای درآمدی شناسایی شده و در آن بخش ها بهینه سازی شود.

به گزارش پیام خبر و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر داوود زارعیان افزود: در سال ۹۹ ، یک میلیون و چهارصد هزارADSL دایر شد که رشد درآمدی ۱۷ درصدی را به دنبال داشت در حالی که در سال ۱۴۰۱ ، علی رغم عدم افزایش تعداد واگذاری ، با افزایش کیفیت و سرعت اینترنت و افزایش مصرف، رشد درآمدی ۲۸ درصدی حاصل شده است.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت : این موضوع با تغییر سبد مشتریان کم صرفه و افزایش مصرف ایجاد شده است و با مدیریت آرپوی مشتریان به این مهم واقف شده ایم.

دکتر زارعیان با تشریح اقدامات ۱۱۸ خاطرنشان کرد: یکپارچه سازی شیفت شب در ۲۳ استان با استان های، افزایش تعداد و هزینه ثبت مشاغل و ایجاد طرح جدیدی به عنوان ثبت شماره همراه ، موجب سوددهی بخش ۱۱۸، علی رغم کاهش نیروی انسانی آن شده است.

وی افزود: برنامه های دیگری در دست تهیه و بررسی است تا روند سوددهی شرکت با فعالیت های خدمات ارزش افزوده و خدمات دیجیتال افزایش یابد.

 

کد خبر 203748

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید