جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۱۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترکیب تیم ملی ایران مقابل انگلیس بسیار عجیب بود. اکثر بازیکنان آماده ای که در انتخابی جام جهانی نتیجه های درخشانی را با اسکوچیچ گرفته بودند بیرون بودند و کسانی جای ایشان بودند که بعضا در حد دعوت به تیم ملی هم نبودند.

به گزارش پیام خبر، به نقل از خبر ورزشی، ترکیب تیم ملی ایران مقابل انگلیس بسیار عجیب بود. اکثر بازیکنان آماده ای که در انتخابی جام جهانی نتیجه های درخشانی را با اسکوچیچ گرفته بودند بیرون بودند و کسانی جای ایشان بودند که بعضا در حد دعوت به تیم ملی هم نبودند.

با نگاهی به ترکیب تیم ملی این مسئله روشن می شود. حال سوال این است، با توجه به شخصیتی که از کارلوس کی روش می شناسیم، آیا این مسئله دلایل فنی داشته یا برای لج بازی بوده؟ که نشان بدهد ترکیبی متفاوت از اسکوچیچ دارد و تفاوت می کند چه کسی سرمربی باشد؟ بله، الان دیگر کاملا روشن است که بسیار تفاوت دارد چه کسی سرمربی باشد.

البته باید در این میان یادی کنیم از هم وطنانمان. که وقتی اسکوچیچ ارزان ترین و سریع ترین صعود تیم ملی به جام جهای را رقم زد، آن هم در آن شرایط بحرانی، به او انواع ناسزا را گفتند و آرزو داشتند تا کی روش بیاید. آن هم با این دلایل که کی روش فنی است و اسکوچیچ فنی نیست. اینکه اگر کی روش باشد حداقل شکست سنگین نمیخوریم. اینکه بازیکنان ما خوب هستند و نتیجه برای آن ها است و نه کار اسکوچیچ. اینکه ترکیب را کی روش ساخته و حالا اسکوچیچ فقط همان بازیکنان را به میدان می فرستد.

قضاوت اصلی با شما مخاطبان...

 

کد خبر 203755

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید