جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۴۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ستارگان هلند به زحمت سنگال را بردند تا جام بیست و دوم را با پیروزی آغاز کنند.

به گزارش پیام خبر، بازی دوم گروه A جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قضاوت ویلتون سامپایو از کشور برزیل در ورزشگاه الثمامه شهر الخور برگزار شد که تیم هلند با گل های دقایق ۸۴ و ۹۹ نیمه دوم کودی گاکپو و کلاوسن، سنگال را ۲-صفر شکست داد و به نخستین برد خود دست یافت.

فرانکی دی یونگ زمینه ساز گل اول هلندی ها بود که با خروج اشتباه ادوارد مندی سنگربان باشگاه چلسی انگلیس، باعث باز شدن دروازه حریف شد.

سنگال در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به تیم نارنجی پوش هلند به معرض نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که روی درخشش اندریاس نوپرت سنگربان هلند نتوانستند به گل دست یابند تا نبود سادیو مانه برای شیرهای ترانگا در جام جهانی به خوبی احساس شود.

با این برد، تیم های هلند و اکوادور با یک برد، سه امتیاز و تفاضل گل مثبت دو، در رده های اول و دوم جدول گروه A، قرار گرفتند و قطر و سنگال بدون امتیاز در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.

ترکیب ابتدایی تیم ملی هلند را آندریاس نوپرت، ماتیاس دلیخت، ویرجیل فن‌دایک، ناتان آکه، دالی بلیند، دنزل دامفرایز، استفان برگیوس، فرانکی دیانگ، کودی گاکپو، وینسنت یانسن و استفان برخواین تشکیل می دادند و سنگال با نفراتی هم چون ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی، ابو سیسه، ادریسا گاناگی، نمپالیس مندی، شیخ کویاته، بولایه دیا، کرپین دیاتا، اسماعیلا سار، عبدو دیالو و یوسف سابالی وارد زمین مسابقه شد.

در روز دوم دیدارهای گروه A، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز جمعه چهارم آذر سنگال به مصاف قطر می رود و هلند از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با اکوادور بازی خواهد کرد.

 

کد خبر 203758

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید