جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۱:۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین برابر سه شیرها، به رده ۲۶ رنکینگ جهانی سقوط کرد.

به گزارش پیام خبر، پس از شکست سنگین ۶-۲ تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس، شاگردان کی‌روش جایگاه نخست شان در آسیا را از دست دادند و در رنکینگ فیفا هم با ۱۵۴۵ امتیاز و شش پله سقوط کردند و جایگاه ۲۶ قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو بازیکن تیم ملی پرتغال که هم اکنون در جام جهانی حضور دارد مذاکرات خود را برای بازگشت مجدد به رئال مادرید را انجام داد تا در ژانویه به قهرمان فصل گذشته باشگاه های اروپا بپیوندد.

پس از فینال یورو ۲۰۲۰ و از دست دادن دو پنالتی مقابل تیم ملی فوتبال ایتالیا ساکا با درخشش مقابل تیم ایران، دوباره به چهره محبوب در بین هواداران انگلیس تبدیل شد.

رولدان داور سرشناس کلمبیایی که در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ قضاوت‌ کرده، اعتقاد دارد علیرضا فغانی، داور ایرانی گزینه اول قضاوت در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ است.

شکستگی بینی علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران رسما تایید تا شد سنگربان کشورمان دو‌ بازی پایانی مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا را از دست بدهد.

رافائل کلاوس داور بازی ایران و انگلیس با اعلام ۲۴ دقیقه وقت اضافه رکورد گرفتن وقت اضافه درتاریخ‌ جام‌ های جهانی را شکست.

نشریه میرور پس از پایان بازی انگلیس و ایران نوشت:انگلیس ایران را به بدترین شکل ممکن نابود کرد.

نشریات انگلیسی، دیدار این تیم برابر تیم فوتبال ایران در جام جهانی را آسان توصیف کرده اند.

نشریه سان نوشت:لذت‌ شش تایی‌کردن شاگردان کی روش، بهترین شروع‌تاریخ‌ انگلیس در جام جهانی، رستگاری رشفورد و ساکا در توفان تیم در قطر.

هیچکدام از بازیکنان تیم فوتبال ایران در پایان دیدار با انگلیس‌ حاضر به‌ انجام مصاحبه نشدند و تنها سعید عزت اللهی در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد:بازیکنان این مسابقه را فراموش کردند و به فکر بازی با ولز هستیم.

 

کد خبر 203761

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید