سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۵:۳۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم های پر طرفدار و مدعی فرانسه و آرژانتین در روز سوم جام جهانی، قدرت خود را مقابل حریفان محک خواهند زد.

به گزارش پیام خبر، روز سوم بیست و دومین دوره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه شنبه یک آذرماه برگزار می شود که از گروه C، تیم آرژانتین با ستارگانی مانند مسی، دی ماریا، مارتینز و دیبالا، از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقهدر ورزشگاه لوسیل به مصاف عربستان می رود.
مسی فوق ستاره آرژانتینی در خصوص بازی با عربستان گفت:امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و تیم را در شرایط خوبی می بینم و قطعا بازی برابر عربستان ساده نیست و بدون استرس باید بازی را مدیریت کنیم و از همان دقیقه اول بازی برای پیروزی وارد زمین می شویم.
او که آخرین جام جهانی خود را نیز تجربه خواهد کرد بیان کرد:بدون تردید این آخرین جام جهانی من خواهد بود و آخرین فرصت برای رسیدن به رویای بزرگ فتح جام به همین خاطر اینجا هستم تا از فوتبال و بازی برای آرژانتین لذت ببرم و امیدوارم بتوانیم به رویای بزرگ‌ مان که قهرمانی است دست یابیم.
دیگر مسابقه این گروه را ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه لهستان با مکزیک در ورزشگاه راس ابوعبود برگزار می کند و قطعا لواندوفسکی ماشین گلزنی و مرگبار لهستانی ها به دنبال آقای گلی در این جام است.
در گروه D تیم فرانسه که با از دست دادن بازیکنانی مثل کانته، پوگبا، بن زما و انکونکو به دلیل مصدومیت با بحران روبرو شد اما به عنوان قهرمان سال ۲۰۱۸ گام به این رقابت ها خواهد گذاشته و در اولین گام از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز اول آذر به میزبانی ورزشگاه الجنوب مقابل استرالیا صف آرایی خواهد کرد.
تیم های دانمارک و تونس دیگر مسابقه گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ را به میزبانی ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار می کنند.

 

کد خبر 203762

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید