جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم ملی فوتبال عربستان با شکست آرژانتین مدعی، نخستین شگفتی جام بیست و دوم را رقم زد و رکورد شکست ناپذیری آلبی سلسته در عدد ۳۶ متوقف شد.

به گزارش پیام خبر، اولین بازی روز سوم بیست و دومین دوره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه C به میزبانی ورزشگاه هشتاد هزارنفری لوسیل و با قضاوت اسلاوکو وینچیچ و کمک هایش توماز توماز کلانیچ و آندراز کواچیچ برگزار شد که تیم آرژانتین در کمال شگفتی ۲-یک مغلوب عربستان شد.

نیمه نخست با برتری آلبی سلسته آغاز شد و لیونل مسی در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی گل اول آرژانتین را به ثمر رساند تا این تیم پیروز به رختکن برود. 

با این گل، مسی به تنها بازیکن آرژانتینی تبدیل شد که در چهار جام جهانی موفق به گلزنی شده و هفتمین گل او در این رویداد بزرگ و ۹۲ گل او با لباس آلبی سلسته بود.

لاتارو مارتینز دو بار و مسی یک بار دیگر هم در نیمه نخست دروازه عربستان را باز کردند که کمک داور ویدئویی و کمک داور بازی، حکم به آفساید و مردود شدن گل دادند.

نیمه دوم با بازی جسورانه شاهین های سبز همراه بود و عملکرد جذاب عربستانی ها باعث شد در دقایق ۴۸ و ۵۳، صالح الشهری و سالم الدوساری دو بار دروازه آرژانتین را باز کنند و نتیجه ۲-یک تا پایان مسابقه باقی بماند و نخستین شگفتی جام را یک تیم آسیایی مقابل یکی از مدعیان در ورزشگاه لوسیل رقم بزند.

دیدار آرژانتین و عربستان در روز سوم جام جهانی ۲۰۲۲ با هشتاد هزار نفر تماشاگر، رکورددار حضور بیشترین تماشاگر را نیز به خود اختصاص داد.

آرژانتین که ستارگان بیشمار در این جام حضور پیدا کرده و به عنوان یکی از مدعیان نیز. از آن یاد می شد با متحمل شدن شکست مقابل عربستان، هوادارانش را نیز در آغاز مسابقات نا امید کرد.

آلبی سلسته با قبول باخت در بازی با عربستان، رکورد ۳۶ بازی بدون شکست را نتوانست افزایش دهد و به عدد ۳۷ تیم ملی فوتبال ایتالیا برسد.

دومین رقابت گروه C جام جهانی قطر را ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم های لهستان و مکزیک برگزار خواهند کرد.

 

کد خبر 203768

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید