جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۶:۴۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قضاوت حساس ترین بازی گروه G جام جهانی ۲۰۲۲ میان تیم های برزیل و صربستان، به تیم داوری ایران سپرده شد.

به گزارش پیام خبر، یاسر الشهرانی ستاره‌ تیم ملی فوتبال ‌عربستان بدلیل خون‌ ریزی داخلی صورت، شکستگی فک، استخوان و شکستگی سه دندان، ادامه رقابت‌ های جام‌ جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد.
علیرضا فغانی به همراه محمدرضا ابوالفضلی و محمد رضا منصوری کمک های ایرانی اش، دیدار حساس برزیل و صربستان از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که پنج شنبه سوم آذرماه برگزار خواهد شد را قضاوت می کند.
پس از پیروزی عربستان بر آرژانتین، با حکم پادشاه سعودی ها، چهارشنبه دوم آذرماه در این کشور تعطیل رسمی اعلام شد.
لروی سانه ستاره تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، به دلیل مصدومیت دیدار هفته اپل جام جهانی مقابل ژاپن را از دست داد.
پس از شکست آرژانتین مقابل عربستان، اوپتا شانس تیم ها برای قهرمانی را بروز رسانی کرد که آلبی سلسته به رتبه ششم مدعیان سقوط کرد.
اعلام باشگاه منچستریونایتد کریستیانو رونالدو با توافق دو جانبه و فسخ قرارداد از این تیم جدا شد تا این ستاره پرتغالی، تنها بازیکن بدون تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.
رونالدو پس از فسخ قرارداد با شیاطین سرخ در پیامی گفت:برای منچستر و هواداران بهترین آرزوها رو دارم، من عاشق این باشگاه و هوادارانش هستم.
از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی کریستیانو نام برده می شود.
بسیاری از هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از شکست مقابل عربستان، عکسی از قهرمانی تیم اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ منتشر کرده و نوشتند باخت مقابل عربستان مهم نیست، اسپانیا هم در سال ۲۰۱۰ با باخت شروع کرد اما در نهایت قهرمان جام شد.
کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران به دنبال تهیه گارد مخصوص برای علیرضا بیرانوند سنگربان کشورمان است تا بتواند برابر تیم های ولز و آمریکا بازی کند.
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، دستور داد تا یاسر الشهرانی بازیکن تیم‌ ملی این کشور از طریق هواپیمای شخصی بن سلمان برای معالجه عازم آلمان شود. 
بن سلمان پادشاه عربستان پس از برد عربستان مقابل آرژانتین، به هر بازیکن این تیم پنج میلیون ریال سعودی معادل ۴۷ میلیارد پول ایران پاداش خواهد داد.
کنفدراسیون ‌فوتبال‌ آسیا به‌ برد بزرگ عربستان در دیدار با آرژانتین واکنش نشان داد و نوشت: عربستان بزرگترین شگفتی جام جهانی تا اینجا را با شکست آرژانتین کاندیدای اول قهرمانی خلق کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا هم در واکنش به این پیروزی نوشت: پاهای صالح الشهری و سالم الدوساری، سه امتیاز را به عربستان هدیه داد.

 

کد خبر 203778

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید