سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: توجه به مناطق حاشیه نشین و کم‌برخوردار ضروری است زیرا افرادی که امروز قاچاق مواد مخدر می‌کنند ممکن است در آینده فریب دشمن را خورده و دست به شرارت بزند، بنابراین ساماندهی مناطق حاشیه نشین باید اولویت برنامه‌ها باشد.

به گزارش پیام خبر از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تقدیر و خیر مقدم به اعضا گفت: در فتنه ها هوشیاری بالا نیاز است و تلاش جدی می خواهد و بسیج همه دستگاه های فرهنگی از یک سو و توجه ویژه به حاشیه ها و مشکلات مردم از سوی دیگر کمک می کند تا این مسائل محور شرارت و مورد سواستفاده دشمنان نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه ضمن خیر مقدم به رئیس موسسه تنظیم و نشرآثارامام خمینی(ره) و هیئات همراه افزود: ورود موسسه در اجرای برنامه های فرهنگی جهت آشنایی نسل جوان و نوجوان با اندیشه ها و ابعاد شخصیتی امام بسیار مبارک است و همه دستگاه ها در استان آمادگی همکاری جهت برگزاری هفته فرهنگی خمین را در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) دارند.

وی ادامه داد: در جریان اغتشاشات یک اتفاق کوچک در خمین بزرگنمایی و خبر همه رسانه ها شد بنابراین باید برنامه های هفته فرهنگی خمین بین المللی و به جهت اثرگذاری ماندگار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برنامه های تدوین شده اولویت بندی و در طول سال به اجرا در آید و حتی الامکان به صورت استانی دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مناطق حاشیه نشین و کم‌برخوردار ضروری است زیرا افرادی که امروز قاچاق مواد مخدر می‌کنند ممکن است در آینده فریب دشمن را خورده و دست به شرارت بزند، بنابراین ساماندهی مناطق حاشیه نشین باید اولویت برنامه‌ها باشد.

در ادامه این جلسه فرزاد مخلص الائمه استاندارمحترم مرکزی ضمن تقدیر از برنامه های پیش بینی شده برای هفته فرهنگی خمین گفت: یاد و پیام امام باید درهمه برنامه ها مد نظر باشد.

وی اردوهای بازدید از حجره طلبگی امام در اراک، بیت امام در خمین و جماران را برای دانشجویان و اساتید دانشگاه ها بسیار مفید دانست و خواهان تداوم آن شد.

نایب رئیس شورا آمادگی کامل دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان را جهت کمک به موسسه تنظیم و نشر آثار در جهت برگزاری هفته فرهنگی خمین اعلام کرد.

 

کد خبر 203784

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید