پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم ملی فوتبال کرواسی نائب قهرمان ۲۰۱۸ جهان، شروعی نا امید کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت.

به گزارش پیام خبر، روز چهارم بیست و دومین دوره جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به میزبانی کشور قطر آغاز شد که در بازی اول گروه F، تیم ملی کرواسی نائب قهرمان سال ۲۰۱۸ مقابل مراکش به تساوی صفر-صفر رسید تا شروعی تا امید کننده در این مسابقات داشته باشد.
این بازی در ورزشگاه البیت و با قضاوت فرناندو راپالینی و کمک هایش خوآن بلاتی و دیگو بونفا از کشور آرژانتین برگزار شد که هر دو تیم بازی درگیرانه ای را به نمایش گذاشتند و در دقیقه ۴۵ نیمه نخست توپ نیکولا ولاشیچ را یاسین بونو دفع کرد تا دروازه مراکش باز نشود.
دقیقه نخست وقت های اضافه نیمه نخست هم شوت خطرناک لوکا مودریچ کاپیتان کرواسی با اختلاف اندکی از بالای تیر دروازه مراکش به بیرون رفت تا نتیجه صفر-صفر در نیمه اول پابرجا بماند.
در نیمه دوم مراکش تیم حریف را تحت پرس و فشار گذاشت و در دقیقه ۵۰، نصیر مزروعی در موقعیت تک به تک با دروازه بان کرواسی توپ را به دستان لیواکوویچ کوبید که پس از این صحنه دچار مصدومیت شد و جای خود را به یحیی عطیات اله داد.
دقیقه ۶۴ ضربه آزاد اشرف حکیمی را دومینیک لیواکوویچ سنگربان کروات ها با دستان خود دفع کرد و در ادامه نیز موقعیت گلزنی جدی روی دروازه ها خلق نشد تا تیم های کرواسی و مراکش در گام نخست به تساوی راضی باشند.
دیگر بازی گروه F جام جهانی ۲۰۲۲ را تیم های بلژیک و کانادا از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه دوم آذرماه برگزار می کنند.

 

کد خبر 203785

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید