جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۵۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم ملی اسپانیا به عنوان یکی از مدعیان جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی کاستاریکا را در هم کوبید.

به گزارش پیام خبر، سومین بازی از روز چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میزبانی ورزشگاه الثمامه دوحه و به قضاوت محمد عبدالله و کمک هایش محمد الحمادی و حسن سقطری از امارات برگزار شد که تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیداری یک طرفه با هفت گل کاستاریکا را تحقیر کرد تا لاروخا این رقابت ها را با قدرت آغاز کند.
در همان نیمه نخست ماتادورها کار حریف را تمام کردند و در دقایق یازده، ۲۱ و ۳۱، دنی اولمو، مارکو آسنسیو و فران تورس، سه بار دروازه کاستاریکا را باز کردند.
در نیمه دوم باز هم توپ و میدان در اختیار لاروخا بود و کاستاریکا حرفی برای گفتم نداشت و همین موضوع باعث شد در دقایق۵۴، فران تورس گل چهارم اسپانیا را به ثمر برساند و به جمع بازیکنان دو گله جام اضافه شود.
لوییز انریکه سرمربی ماتادورها که به نتیجه دلخواه دست یافته بود از دقیقه ۵۷، بازیکنان اصلی اش نظیر فران تورس، پدری، جوردی آلبا، بوسکتس و مارکو آسنسیو را بیرون کشید و الوارو موراتا، کارلوس سولر، الکس بالده، کوکه و نیکو ویلیامز را وارد زمین کرد.
تیم اسپانیا پس از گل چهارم بازی را کنترل کرد اما عطش سیری ناپذیر بازیکنان این تیم برای گلزنی باعث شد در دقیقه ۷۵، پابلو گاوی هافبک جوان و سرشناس باشگاه بارسلونا گل پنجم را نیز وارد دروازه کیلور ناواس سنگربان کاستاریکا کند و در ادامه کارلوس سولر و موراتا دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند و در پایان لاروخا هفت-صفر پیروز مسابقه باشد و خود را به عنوان یکی از مدعیان پر قدرت جام مطرح کند.
پس از انگلیس که ۶-۲ ایران را برد، اسپانیا با برتری هفت-صفر پرگل ترین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ را به ثبت رساند.
با پایان بازی های اول گروه E، تیم های اسپانیا و ژاپن با سه امتیاز و برحسب تفاضل گل در مکان های اول و دوم جدول رده بندی قرار گرفتند و آلمان و کاستاریکا بدون امتیاز، سوم و چهارم هستند.
دیدارهای دوم این گروه یکشنبه ششم آذرماه برگزار خواهد شد که ژاپن با کاستاریکا مصاف خواهد کرد و اسپانیا در رقابتی حساس رودرروی آلمان قرار می گیرد.

در این دیدار اسپانیا با یک هزار و 56 پاس رکود پاس های جام جهانی را شکست و کاستاریکا بدون یک شوت در چارچوب بدترین عملکرد را داشت.

 

کد خبر 203803

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید