جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اسکوتر در حال شارژ سبب آتش سوزی یک منزل مسکونی در معالی آباد شد که با حضور به موقع آتش نشانان شعله های آتش مهار شد.

به گزارش پیام خبر،آتش پاد محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در بیان جزییات این حادثه ابراز داشت: ساعت ۲۰:۵۶ دقیقه شب جاری دوم آذر ماه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی هشت طبقه در معالی آباد اطلاع داده شد.

آتش پاد قانع افزود:این حادثه در طبقه هفتم ساختمان هشت طبقه بر اثر نقص فنی در اسکوتر در حال شارژ به وقوع پیوسته بود.

وی ادامه داد: ماموران آتش نشانی از ایستگاه شماره چهار به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی و قطع جریان برق و گاز با استفاده از دستگاه های تنفسی و تقسیم بندی و هماهنگی سریع در محل، در کمترین زمان ممکن آتش سوزی را که کانون آن یکی از اتاق های واحد مسکونی بود، مهار و از گسترش حریق پیشگیری کردند.

این مقام مسئول گفت: در اثر این حادثه ساختمان مسکونی دچار دودگرفتگی شد که آتش نشانان با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت دود را از داخل ساختمان خارج کردند.

آتش پاد قانع با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت تصریح کرد: این آتش سوزی که از قسمت اتاق واحد مسکونی با کاربری انبار اسکوتر های شارژی و بر اثر عدم رعایت نکات ایمنی در زمان شارژ اسکوتر ها به وقوع پیوست با سرعت عمل تیم آتش نشان، با کمترین خسارت و قبل از گسترش کاملا اطفا گردید.

 

کد خبر 203806

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید