جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۱:۰۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با تصمیم کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، ماریو اسکوبار از کشور گواتمالا به عنوان داور دیدار تیم ملی ایران و ولز انتخاب شد.

به گزارش پیام خبر، تیم ملی فوتبال آلمان به نشانه اعتراض به ممنوع کردن بستن بازوبند های حمایتی و ممنوعیت هایی که فیفا در جام جهانی قطر لحاظ کرده در عکس تیمی اول بازی با ژاپن، با شکلی عجیب عکس گرفتند که سوژه عکاسان و تماشاگران شد.
لوکاس هرناندز مدافع تیم ملی فرانسه به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد.
ماریو اسکوبار گواتمالایی به عنوان داور دیدار ولز و ایران که روز جمعه چهارم آذرماه برگزار می شود انتخاب شد.
قانون افزایش وقت های اضافه بازی که در جام جهانی ۲۰۲۲ به داوران ابلاغ شده ممکن است در نیم فصل دوم سری‌آ ایتالیا نیز اجرا شود.
نشست خبری کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران پیش از دیدار برابر ولز ساعت ١٨ روز پنج شنبه سوم آذرماه در مرکز اصلی رسانه ‌ای رقابت‌ های جام جهانی برگزار می‌شود.
اسپانیا با پیروزی مقابل کاستاریکا از مرز ۱۰۰ گل در تاریخ حضور خود در جام های جهانی گذشت که این قاطع ترین پیروزی ماتادورها نیز بوده است.
تا پایان جام جهانی قطر، تیاگو سیلوا مدافع با تجربه سلسائو کاپیتان تیم ملی برزیل خواهد بود.
هری کین کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس بعد از مصدومیتی که در بازی با ایران برایش پیش آمد، مشکلی برای ادامه جام جهانی و دیدار روز جمعه مقابل آمریکا نخواهد داشت.
فدراسیون فوتبال هلند از ویرجیل فن‌ دایک به بهانه انجام پنجاهمین بازی ملی و اولین بازی اش در جام جهانی ۲۰۲۲، از این بازیکن تقدیر به عمل آورد.
با اعلام رسانه تیم ملی سنگال، شیخو کویاته هافبک با تجربه این تیم به دلیل آسیب جدی از ناحیه ماهیچه ران پای راست ادامه جام جهانی را از دست داد.
پایگاه توئیتری باشگاه بوخوم، هم زمان با تبریک گلزنی تاکوما آسانو بازیکن عضو ۲۸ ساله‌اش که گل دوم و پیروزی بخش را وارد دروازه ژرمن ها کرد، از تیم ملی آلمان عذرخواهی کرد.
روزنامه الموندو اسپانیا اعلام کرد که زین الدین زیدان با جایگزینی دشان موافقت کرده و بعد از جام جهانی رسما هدایت خروس‌ها را برعهده خواهد گرفت.
تمیز کردن ورزشگاه بعد از پیروزی برابر آلمان توسط تماشاگران ژاپنی بار دیگر به سوژه فضای مجازی تبدیل شد.
در سه روز ابتدایی جام جهانی، هشت بازی برگزار شد که این دیدارها مجموعا ۹۸ دقیقه وقت اضافه داشتند که رکوردی عجیب را در این رقابت ها به ثبت رساند.

 

کد خبر 203807

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید