جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جدال کره جنوبی با اروگوئه در جام جهانی قطر برنده نداشت.

به گزارش پیام خبر، دیدار دوم روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و از گروه H، در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه با قضاوت کلمنت تورپین و کمک‌هایش نیکلاس دانوس و سیریل گرینگور از فرانسه برگزار شد که تیم های کره جنوبی و اروگوئه در مسابقه ای کم موقعیت به تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات رضایت دادند.
نیمه اول تیم های کره جنوبی و اروگوئه یک دیدار درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشتند و مدافعان هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند هرچند عمق دفاعی تیم ها آسیب پذیر بود.
دقیقه ۱۸ کنترل توپ فده والورده و شوت این بازیکن از درون محوطه جریمه، به شکل خطرناکی از بالای دروازه کره به بیرون رفت.
دقیقه ۳۴ روی یک کار تمرین شده تیم کره مقابل دروازه اروگوئه به یک موقعیت ایده ال دست یافت که هوانگ با بی دقتی توپ را به خارج از چارچوب دروازه زد.
دیگو گودین دفاع جلو کشیده اروگوئه در دقیقه ۴۳ روی ارسال ضربه کرنر، با ضربه سر تیر دروازه کره جنوبی را به لرزه در آورد اما گل اول این دیدار به ثمر نرسید تا نیمه نخست صفر-صفر مساوی شود.
درصد تصاحب توپ ۵۱ به ۴۹ به سود کره ای ها در نیمه اول بود و اروگوئه با ۲۳۶ پاس و چشم بادامی های ۲۳۱ پاس داده بودند.
در نیمه دوم باز هم هر دو تیم رو به فوتبال هجومی آوردند و در دقیقه ۶۲ داروین نونیز به درون محوطه جریمه کره نفوذ کرد اما در دادن پاس رو به بیرون موفق نبود و توپش را خودخواهانه به بدن کیم سئونگ گیو دروازه بان کره شلیک کرد.
دقیقه ۸۱ روی پاس ادینسون کاوانی به داروین نونیز، این بازیکن ضربه خطرناکی را به سمت دروازه کره زد که با فاصله کمی از تیر به بیرون رفت تا اروگوئه به گل سه امتیازی دست پیدا نکند.
در دقیقه ۸۹ شوت مهار نشدنی فده والورده به تیر دروازه کره برخورد کرد و یک دقیقه بعد با اشتباه روچت سنگربان اروگوئه، توپ به سوم رسید که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
در پایان نیمه دومی کم موقعیت از جانب دو تیم، کره جنوبی و اروگوئه به تساوی صفر-صفر رضایت دادند تا چهارمین مساوی بدون گل جام بیست و دوم رقم بخورد.
تیم های پرتغال و غنا از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه سوم آذر برگزار کننده دیگر بازی گروه H هستند.

 

کد خبر 203822

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید