پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۰۴ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۵۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تیم ملی فوتبال برزیل با ارائه نمایشی درخشان، صربستان را مغلوب کرد تا چهره یک مدعی قهرمانی را به معرض نمایش بگذارد.

به گزارش پیام خبر، آخرین بازی دور اول جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از گروه G با قضاوت علیرضا فغانی و کمک هایش محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی از ایران در ورزشگاه لوسیل برگزار شد که تیم برزیل پر افتخارترین تیم این رقابت ها با درخشش ستارگانش ۲-صفر صربستان را شکست داد.
اولین موقعیت بازی را نیمار در دقیقه ۱۳ نیمه نخست ایجاد کرد که ضربه کرنر را مستقیم به سمت دروازه زد که در آستانه ورود به دروازه وانیا میلینکوویچ‌ساویچ با مشت دفع کرد.
در دقیقه ۲۰ کاسمیرو با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه صربستان شلیک کرد که سنگربان صربستان در دو مرحله توپ را از آن خود کرد.
دقیقه ۲۷ سیلوا با پاس درون عمق، وینیسیوس را با دروازه بان صرب ها تک به تک کرد اما باز هم ساویچ مانع فروپاشی دروازه اش شد.
رافینیا در دقیقه ۳۵ موقعیت تک به تک دیگری را در دقیقه ۳۵ برای سلسائو به دست آورد که ضربه آرامش به راحتی در اختیار دروازه بان صرب قرار گرفت.
دقیقه ۴۱ آخرین موقعیت برزیل روی غفلت مدافع صربستان به دست آمد که وینیسیوس در فرصتی استثنایی و تک به تک، توپ را بیرون زد تا نیمه نخست صفر-صفر شود.
نیمه دوم باز هم برزیل تیم برتر زمین بود و در دقیقه ۴۶ ریچارلیسون با درخشش دروازه بان حریف ناکام شد و در دقیقه ۶۰ شوت الکس ساندرو به تیر دروازه صربستان خورد و راهی به درون چارچوب نداشت.
دقیقه ۶۲ قفل دروازه صرب ها باز شد و شوت وینیسیوس را میلینکوویچ دفع کرد اما توپ برگشتی را ریچارلیسون گل اول برزیل را به ثمر رساند.
وینیسیوس در دقیقه ۶۷ نیمه دوم یک موقعیت جدی دیگر گلزنی را به راحتی از دست داد تا برتری برزیلی ها به عدد دو نرسد.
تیم صربستان در دقیقه ۷۰ روی ضربه کرنر دروازه برزیل را به توپ بست اما گل تساوی به دست نیامد.
در دقیقه ۷۳ روی ارسال وینیسیوس، ریچارلیسون به زیبایی هرچه تمام تر و با ضربه قیچی برگردان گل دوم خود و برزیل را وارد دروازه صربستان کرد.
در دقایق ۸۰ و ۸۲ دو فرصت خوب برای برزیلی ها به دست آمد که کاسمیرو به تیر دروازه زد و بار دوم سنگربان صرب ها مانع ثبت گل سوم از سوی رودریگو شد. 
در دقیقه ۸۳ فرد با عکس العمل میلینکوویچ نتوانست گلزنی کند.
شوت رودریگو بازیکن تعویضی تیته در دقیقه ۸۷ ضربه ای به سمت چارچوب صربستان شلیک کرد که با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت. 
تیم برزیل در پایان دور اول بازی های گروه G، تیم های برزیل و سوئیس با سه امتیاز و بر حسب تفاضل گل، رده های اول و دوم را در اختیار دارند و کامرون و صربستان بدون امتیاز، سوم و چهارم هستند.
دیدارهای دوم این گروه دوشنبه هفت آذر برگزار می شود که برزیل با سوئیس و کامرون با صربستان بازی خواهند کرد.

 

کد خبر 203828

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید