پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۶:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با تساوی انگلیس و آمریکا، دیدارهای سوم گروه B جذاب خواهد بود تا سرنوشت دو تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شود.

به گزارش پیام خبر، آخرین بازی از دور دوم روز نخست مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه B به میزبانی ورزشگاه البیت و با قضاوت خسوس وانزوئلا برگزار شد و تیم های انگلیس و آمریکا به نتیجه تساوی صفر-صفر رضایت دادند تا گره کور این گروه در روز پایانی باز و تیم های صعود کننده مشخص شوند.
دقیقه ۹ انگلیس روی یک کار تمرین شده و با پاس ساکا، هری کین را صاحب اولین موقعیت کرد که ضربه این مهاجم کار کشته به دفاع آمریکا خورد و به بیرون رفت.
دقیقه ۲۶ روی ارسال تیموتی وه آ، روی نقطه پنالتی به وستون مک کنی رسید که ضربه خطرناک این بازیکن از بالای دروازه انگلیس با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه ۳۳ کریستین پولیشیچ شلیک سهمگینی را به سمت دروازه سه شیرها شلیک کرد که با برخورد به تیر دروازه به گل تبدیل نشد.
در وقت های اضافه نیمه نخست ضربه خطرناک میسون مونت را عکس العمل ترنر سنگربان آمریکا مواجه شد و توپ به بیرون رفت.
نیمه دوم را انگلیس و آمریکا محتاط بازی کردند و همین موضوع باعث شد موقعیت های جدی گل روی دروازه به وجود نیاید و تنها در سومین دقیقه وقت های اضافه نیمه دوم ضربه سر هری کین به شکل خطرناکی از بالای تیر دروازه ولز به بیرون رفت تا یک نیمه کسل کننده را تماشاگران شاهد باشند تا تساوی بدون گل به دست اید.
دور دوم دیدارهای گروه B به پایان رسید تا انگلیس با چهار امتیاز در مکان نخست قرار بگیرد، ایران با سه امتیاز دوم باشد و آمریکا و ولز با دو و یک امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار بگیرند و بازی های روز پایانی در اوج حساسیت برگزار شود.
روز سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه B، سه شنبه هشت آذرماه برگزار خواهد شد که انگلیس با ولز و آمریکا با ایران دیدار می کنند.

 

کد خبر 203848

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید