جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای ورود و پذیرش محصولات کشاورزی کشور در بازار های جهانی صنایع این بخش باید به روز و از فن آوری های جدید بهره مند باشند.

به گزارش پیام خبر، محمد مهدی برومندی در حاشیه سفر به این استان و بازدید از دو واحد تولیدی و زنجیره ی ارزش در شهرستان شیراز تصریح کرد: آماده ی بررسی مسائل این بخش و کمک به نوسازی دستگاه های درجه بندی و بسته بندی محصولات کشاورزی هستیم.

معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای ورود و پذیرش محصولات کشاورزی کشور در بازار های جهانی صنایع این بخش باید به روز و از فن آوری های جدید بهره مند باشند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز در خصوص سفر برومندی به استان فارس و بازدید از صنایع بخش کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: به دنبال نشست با مدیران یک واحد زنجیره ی ارزش درجه بندی و بسته بندی محصولات کشاورزی پیگیری اعطای تسهیلات 100 میلیارد تومانی به این واحد در دستور کار قرار گرفت.
ذبیح الله سیروسی ابراز کرد: زنجیره ی ارزش مذکور با گنجایش سردخانه ای 14 هزار تنی، ظرفیت روزانه 200 تن درجه بندی و بسته بندی محصولات کشاورزی را داراست که امکان صادرات آن به کشور های حوزه ی خلیج فارس فراهم است.
او به بازدید برومندی از واحد تولیدی روغن زیتون با توان تولید روزانه 60 تن روغن نیز اشاره کرد و افزود: این واحد تولیدی علاوه بر روغن محصولات دیگری از جمله کنسرو زیتون سیاه و سبز، ساشه تک نفره، انواع خیار شور و ترشیجات نیز تولید می کند.
به گفته سیروسی؛ معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی ضمن بررسی مشکلات واحد موصوف از مدیر عامل آن مجموعه برای یک نشست تخصصی در وزارت جهاد کشاورزی دعوت به عمل آورد تا ضمن کمک به رونق تولید این واحد، زیتون کاران استان فارس نیز منتفع شوند.

 

کد خبر 203855

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید