پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دانمارک سد راه فرانسه نشد تا خروس ها به عنوان اولین تیم راهی مرحله یک هشتم جام جهانی شوند.

به گزارش پیام خبر، بازی سوم از دور دوم روز هفتم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میزبانی ورزشگاه ۹۷۴ دوحه با قضاوت ژیمون مارسینیاک و کمک‌هایش پاول سوکولنیکی و توماش لیستکیویچ از لهستان برگزار شد که از گروه D، تیم فرانسه مدافع عنوان قهرمانی در مصاف با دانمارک ۲-یک به برتری دست یافت و حضورش در دور حذفی را قطعی کرد.

نیمه نخست با عملکرد بهتر بازیکنان فرانسه همراه بود و در دقایق ۲۰ و ۳۱ ضربات ادرین رابیو و ژول کنده با عکس العمل کاسپر اشمایکل سنگربان دانمارک مواجه شد.

در دقیقه ۳۳ نیز انتوان گریژمان از سمت چپ دانمارک به محوطه جریمه نفوذ کرد و با پای چپ به سمت دروازه ضربه زد که اشمایکل با پای چپ توپ را دور دفع کرد.

در پایان نیمه نخست که با تساوی صفر-صفر همراه شد دانمارک مالکیت را ۵۲-۴۸ در اختیار داشت و در آمار پاس ها ۲۷۳- ۲۵۳ از حریف پیش بود.

فرانسوی ها هم برای نخستین بار در جام های جهانی و حتی یورو آمار ۱۳ شوت به سمت دروازه حریف را به ثبت رساندند که هیچ کدام تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۶۱ شروع خوب فرانسه با نفوذ تئو هرناندز به محوطه جریمه واکینگ ها و ضربه تمام کننده امپابه، تبدیل به گل اول بازی شد.

دقیقه ۶۸ اندریاس کریستیانسن نگذاشت شادی فرانسه زیاد طول بکشد و با گشودن دروازه هوگو لوریس، حساب کار را یک-یک کرد.

در دقیقه ۷۳ بازیکن دانمارک درون محوطه جریمه فرانسه فرصت زدن گل دوم را داشت که هوگو لوریس ناجی خروس ها شد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۷ ضربه سر شوامنی روی ارسال کرنر به شکل خطرناکی به بازیکن دانمارک خورد و راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه ۷۸ حرکت آکروباتیک آدرین رابیو با فاصله اندکی از بالای تیر دروازه دانمارک به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۶ انتوان گریژمان با ارسالی دقیق توپ را به کیلیان امباپه رساند و این بازیکن به راحتی گل دوم و پیروزی بخش فرانسه را به ثمر رساند و خروس ها اولین تیم صعود کننده به دور یک هشتم لقب گرفتند. 

با پایان بازی های دور دوم گروه D، فرانسه با شش امتیاز حضورشان در مرحله بعد را مسجل کردند و استرالیا و دانمارک با سه و ۲ امتیاز دوم و سوم هستند و تونس با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

دیدارهای دور سوم گروه C جام جهانی قطر چهارشنبه هشت آذر برگزار می شود که فرانسه با تونس و دانمارک با استرالیا بازی خواهند کرد.

 

کد خبر 203872

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید