شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۱ ۰۶:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم ملی فوتبال آرژانتین، مکزیک را مغلوب کرد و بار دیگر به جمع مدعیان صعود به دور حذفی گروه C اضافه شد.

به گزارش پیام خبر، مسابقه چهارم از دور دوم روز هفتم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میزبانی ورزشگاه لوسیل با قضاوت دنیل اورساتو از ایتالیا برگزار شد و آرژانتین با درخشش لیونل مسی ۲-صفر مکزیک را مغلوب کرد.
نیمه نخست دو تیم بازی فیزیکی و درگیرانه ای ارائه کردند که همین موضوع باعث شد موقعیت های جدی گلزنی خلق نشود و تنها در دقیقه ۳۴ ارسال مواج لیونل مسی از سمت راست دروازه مکزیک را با مشت دفع کرد.
دقیقه ۴۵ الکس وگا ضربه ایستگاهی مکزیک را به زیبایی به سمت دروازه آلبی سلسته زد که امیلیانو مارتینز سنگربان آرژانتین توپ را در اختیار گرفت تا نیمه نخست صفر-صفر تمام شود.
نیمه دوم هم آرژانتینی ها گرفتار دیوار بتنی مکزیکی ها بودند و تا دقیقه ۶۳ کاری از پیش نبردند تا این که در دقیقه ۶۴ این لیونل مسی ستاره آلبی سلسته بود که از پشت محوطه جریمه با شوتی غیر قابل مهار دروازه گیرمو اوچوآ را باز کرد.
در ادامه مکزیک با آوردن رائول خیمینز، اوریل آنتونا و روبرتو الوارادو سعی در به ثمر رساندن گل مساوی بود که خط دفاع مستحکم آرژانتین اجازه این کار را نداد.
انزو فرناندز یار تعویضی نیمه دوم آلبی سلسته در دقیقه ۸۷ روی پاس لیونل مسی به زیبایی هرچه تمام تر و با شلیکی استثنایی، تور دروازه مکزیک را برای بار دوم به لرزه در آورد تا آرژانتین ۲-صفر برنده شده و به جام برگردد.
تا پایان دور دوم بازی های گروه C، لهستان با چهار امتیاز صدرنشین است، آرژانتین با سه امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، عربستان با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر رده سوم را در اختیار دارد و مکزیک با یک امتیاز جایگاهی بهتر از چهارم ندارد.
در روز پایانی گروه C چهارشنبه نهم آذرماه لهستان مسابقه ای حساس با آرژانتین خواهد داشت و عربستان به مصاف مکزیک می رود.

 

کد خبر 203876

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید