سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
یکشنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر ایجاد تحول فرهنگی در همه امور گفت: تحقق این مهم در جامعه نیازمند بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و دینی است.

به گزارش پیام خبر از اراک، آیت الله دری نجف آبادی در کلاس تفسیر قرآن کریم با تاکید بر بهره گیری از مفاهیم و آموزه های قرآن کریم گفت: قرآن چراغ هدایت و کتاب راهنمایی انسان ها است که تمسک به آن راه نجات بشریت از تمام حوادث و بلایا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه تحول فرهنگی در جامعه نیازمند بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) است، افزود: قرآن کریم برای تمام بخش های زندگی ما راهکار موثر دارد و ما باید از آن ها برای زندگی خود و پیشبرد اهداف جامعه تلاش کنیم.

آیت‌الله دری نجف آبادی به نشر بیش از پیش معارف قرآنی درجامعه تاکید کرد و اظهار کرد: این مهم باید دذ بین آحاد مردم و در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود و همگان در راستای احیای فرهنگ دینی و اسلامی گام بردارند.

وی به ایجاد برخی مشکلات و چالش ها در بخش های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: خداوند متعال برای تمام بخش های زندگی بشری راهکار موثر در کلام وحی ارائه داده است که ما باید آن ها را از قرآن کریم استخراج کرده و در زندگی بکار بگیریم.

آیت الله دری نجف آبادی انس با قرآن کریم ، قرائت و تدبر در مفاهیم و معارف نورانی کلام وحی و عمل به آموزه ها و فرامین این کتاب بزرگ آسمانی را برای همگان واجب و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: انس با قرآن و عمل به دستورات آن مایه برکت زندگی، معنویت بیشتر و توفیق در زندگی خانوادگی، اجتماعی و شغلی انسان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اظهار کرد: ما همواره باید در مسیر قرآن حرکت کنیم و از دوران کودکی فرزندانمان را با این کلام روح بخش آشنا کنیم.

 

کد خبر 203885

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید