پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۵:۴۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تا پایان دور دوم بازی های مرحله گروهی جام جهانی، مهدی طارمی به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار جام جهانی قطر انتخاب شد.

به گزارش پیام خبر، روز نهم مرحله گروهی جام جهانی فطر در حالی پایان یافت که ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در گفت‌ وگوی تلفنی با شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی امیر قطر، ضمن تبریک به دولت این کشور بابت برگزاری خوب جام جهانی فوتبال، تلاش‌های این کشور برای رعایت ارزش‌های اسلامی را شایسته قدردانی دانست.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران با ساختن ۹ موقعیت خطرناک گلزنی برای ملی‌پوشان ایران، جزو تاثیر گذارترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی روز سه شنبه هشت آذر از پیراهن های سفید رنگ خود استفاده می کند.

وینسنت ابوباکار مهاجم تیم کامرون به اولین بازیکن تعویضی یک تیم آفریقایی در تاریخ جام جهانی تبدیل شد که موفق به ثبت گل و پاس گل شده است.

با توجه به شکست تیم ملی ژاپن برابر کاستاریکا، ایران بار دیگر به صدر رنکینگ قاره آسیا رسید.

توئیت اکانت تیم ملی آمریکا پیش از دیدار برابر ایران نوشت: فردا آبی می پوشیم، در خانه و اینجا در قطر، از شما تماشاگران مان نیز می خواهیم که آبی بپوشید.

سه شنبه هشت آذر مارکار آقاجانیان درحالی نهمین تجربه حضور خود روی نیمکت‌ تیم ‌ملی ایران را تجربه می کند که پیش از این هیچ مربی ایرانی به چنین رکوردی دست نیافته است.

دیگو سیمئونه، کاکا، کافو، روبرتو کارلوس و رونالدو بازیکنان شاخصی بودند که در ورزشگاه ۹۷۴، نظاره گر برد تیم ملی برزیل مقابل سوئیس بودند.

با اعلام‌ شبکه RMC وضعیت آسیب‌دیدگی کریم بنزما زودتر از موعد مقرر پایان یافته و این باعث شده این ستاره خروس ها برای همراهی تیم ملی فوتبال فرانسه در ادامه جام جهانی به قطر برگردد.

بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به دلیل کارت قرمزی که در پایان بازی با غنا گرفت، نمی تواند کره را در دیدار مقابل پرتغال همراهی کند.

توییت یورگن کلینزمن ستاره سابق فوتبال آلمان در در آستانه بازی ایران و آمریکا در پیامی توییتری گفت:نظرات من درباره بازی ایران و ولز کاملا به فوتبال مرتبط بود اما متاسفانه طور دیگری از آن برداشت شد و من دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از مردم، فرهنگ و تاریخ آنها تعریف کرده‌ام و آرزو می کنم در جام جهانی برای آنها بهترین اتفاق رخ بدهد.

انکونکو مهاجم لایپزیگ و تیم ملی فرانسه با عقد قراردادی به چلسی انگلیس پیوست.

به نقل از اسکای، حدود ۱۷ میلیون نفر در آلمان از تلویزیون برای تماشای بازی ژرمن ها مقابل تیم ملی فوتبال اسپانیا استفاده کردند.

یک رسانه قطری با ارائه آماری نوشت: هر وقت تیم ملی ایران در جام جهانی به پیروزی رسیده، فرانسه قهرمان آن دوره جام جهانی شده است.

فنرباغچه ترکیه پرونده انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه لورکوزن آلمان را باز کرد و حالا طبق ادعای نشریه fotomac، پیشنهاد رسمی برای جذب این مهاجم به زودی ارائه خواهد شد.

از زمان پیروزی آلمان برابر آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۱۴، ژرمن‌ ها تنها یک پیروزی در جام های جهانی کسب کردند.

در پایان دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر هیچ بازیکنی مانند برونو فرناندز ستاره پرتغال، موفق به ثبت دوگل و دو پاس گل نشده است.

برزیل از جام جهانی ۱۹۹۸ تا کنون در مرحله گروهی جام جهانی در هفده بازی متحمل شکست نشده است.

محمد البریک که جانشین یاسر الشهرانی مصدوم در ترکیب عربستان شد، به دلیل مصدومیت دیدار آخر مرحله گروهی شاهین های سبز آسیا مقابل مکزیک را از دست داد.

 

کد خبر 203924

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید