شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۵:۴۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دختران هندبالیست ایران در آخرین بازی دور گروهی هندبال بانوان آسیا به مصاف کره جنوبی می روند.

به گزارش پیام خبر، در آخرین روز دور گروهی نوزدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی ۲۰۲۲ زنان آسیا به میزبانی اینچئون کره جنوبی، تیم های ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه نهم آذرماه به مصاف هم خواهند رفت.
کره با شش امتیاز و تفاضل مثبت ۸۹ و ایران با شش امتیاز و تفاضل گل ‌مثبت ۳۹ در مکان های اول و دوم جدول رده بندی گروه A قرار دارند و صعودشان به دور نیمه نهایی قطعی شده و جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را نیز به دست آورده اند.
ملی پوشان هندبال ایران در صورت برد کره که دشوار به نظر می رسد، در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دوم جدول گروه B که چین است خواهند رفت و در صورت باخت برابر کره دوم شده و با تیم صدرنشین گروه B که ژاپن قدرتمند است مصاف می کنند.
دختران هندبالیست کشورمان در روزهای اول تا سوم به ترتیب تیم های هند، ازبکستان و استرالیا را مغلوب کردند.
مینا وطن‌پرست، هانیه لک، فاطمه مریخ، ملیحه یغمایی‌پور، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، مبینا حسن‌نژاد، الناز یحیوی‌پور، راحله اعتمادی پور، محدثه شبانی، مائده عشاقی، حدیثه نوروزی، حانیه کریمی، آرزو کیانی‌آرا، شهرزاد نصوحی، زهرا فقیهی، ستاره رحمانیان، الناز قاسمی و آرزو محمدی به مربی گری خدیجه قانع و مریم فخری، اعضای تیم هندبال بانوان ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.
تیم ایران در هجدهمین دوره این رقابت ها که به میزبانی اردن برگزار شد برای نخستین بار به مقام چهارم دست یافت و جهانی شد.

 

کد خبر 203925

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید