پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان، ملوان را تحقیر کرد و جایگاهش در صدر را تثبیت کرد.

به گزارش پیام خبر، هفته ششم مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور جمعه یازدهم آذرماه برگزار شد که تیم شهرداری سیرجان با نتیجه پرگل شش-یک میهمانش ملوان بندرانزلی را در هم کوبید تا با ۱۶ امتیاز، صدرجدول را برای خود حفظ کند.
در این بازی افسانه چترنور سه گل، شبنم بهشت دو گل و ملیکا متولی یک گل به ثمر رساند و تک گل ملوان را فروغ موری وارد دروازه حریف کرد.
خاتون بم در ورزشگاه خانگی سپاهان اصفهان با تک گل دقیقه ۸۳ نیمه دوم زهرا قنبری به برتری دست یافت و با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر از شهرداری سیرجان، از مکان دوم تکان نخورد.
طلایی پوشان دیار نصف جهان نیز با ۱۲ امتیاز در جای سوم جدول باقی ماندند.
پالایش گاز ایلام در دیداری خانگی با چهار گل بادرود تهران قعر جدولی را برد و با ۱۰ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت.
فرا ایساتیس کران شیراز در هفته ششم متحمل سومین شکست پیاپی شد و با دبل آیدا فرضی زاده و گل سارا قمی در مقابل تک گل راحیل جعفری، ۳-یک مغلوب میزبانش پیکان البرز شد.
نماینده فارس با این شکست و هفت امتیاز جایگاه ششم جدول را در اختیار دارد و البرزی ها با شش امتیاز در رده هفتم باقی ماندند.
زارع باتری سنندج برابر میهمان خود کیان نیشابور ۲-یک پیروز شد تا با پنج امتیاز جایگاه نهم را در اختیار گرفت.
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور جمعه هجدهم آذرماه برگزار می شود و خاتون بم میزبان پیکان است، شهرداری سیرجان صدرجدولی در خانه کران شیراز به میدان می رود و سپاهان رودرروی کیان نیشابور قرار می گیرد.

 

کد خبر 203999

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید