سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه

استاندار در تجلیل از خانواده چریک جانباز حمید چابک:

همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند

استاندار مرکزی گفت: همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند و گنجینه‌های معنوی و سرمایه‌های بزرگ برای نسل‌های آینده که نامشان به نیکی در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش پیام خبر از اراک، فرزاد مخلص الائمه در دیدار و تکریم همسران فداکار جانبازان به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب که دهم آذرماه در منزل جانباز شهید چابک صورت گرفت، اظهار کرد: کسی که از جانباز مراقبت می‌کند پرستار است و قابل‌تقدیر هستند.

استاندار مرکزی با تبریک روز پرستار و تولد حضرت زینب کبری (س ) و داشت : تقارن این میلاد مبارک با رشادت شیر زنانی است که از رزمندگان دوران دفاع مقدس که درجنگ مجروح شده بودند پرستاری کردند، همچنین مادران و همسرانی که بیش از چندین سال است پرستار جانبازانی هستند که اعضای بدن خود را برای دفاع اسلام از دست دادند.

مخلص الائمه با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی بزرگ مردان و دلیر زنان ایران اسلامی در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی مثال زدنی است، خاطر نشان کرد: همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران زمین هستند و گنجینه‌های معنوی و سرمایه‌های بزرگ برای نسل‌های آینده که نامشان به نیکی در تاریخ ثبت خواهد شد. 

وی اقتدار، آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان‌گذشتگی شهدا و جانفشانی جانبازان دانست و ادامه داد: این بانوان در مکتب حضرت زینب (س ) درس ایستادگی صبر و ایثار آموختند بنابراین تکریم و سرکشی از خانواده جانبازان وظیفه همه ما بوده و این تکریم باید در بین مسئولان نهادینه شود.

استاندار مرکزی افزود : چریک جانباز"حمید چابک" از رزمندگان شجاع قرارگاه تاکتیکی پنجم رمضان (سپاه قدس ) که می توان گفت عضو بلدچیهای اطلاعات و عملیات از پیرغلام حاج قاسم سلیمانی است.

در این دیدار استاندار مرکزی با پیگیری رئیس بنیاد شهید شهرستان اراک در راستای رفع مشکلات ونامناسب بودن مسکن این خانواده جانباز در اسرع وقت قول مساعد داد.

گفتنی است در پایان این دیدار استاندار مرکزی با اهدا لوح سپاس از خانواده معظم چریک جانباز حمید چابک تجلیل کرد.

 

کد خبر 204021

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید