سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۴:۴۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه
پله اسطوره فوتبال برزیل با انتشار پیامی از وضعیت مناسب خود خبر داد و مسی با زدن نهمین گلش در جام های جهانی از رکورد مارادونا و رونالدو عبور کرد.

به گزارش پیام خبر، روز چهاردهم بیست و دومین دوره دوره جام جهانی به میزبانی کشور قطر برگزار شد و پله ستاره نه چندان دور سلسائو که در بیمارستان بستری شده بود و اخبار زیادی از وخامت حال او حکایت داشت در پیامی از طرفدارانش تشکر کرد.

خبرگزاری‌ های برزیل از قطع امید کادر پزشکی پله برای بهبود او خبر داده بودند اما اسطوره برزیلی با انتشار پیامی، ضمن تشکر از پیام‌ های حمایتی هوادارانش اعلام کرد هنوز احساس خوبی دارد و امیدوار به بهبودی است.

پله در پیام خود آورده: دوستان من، می‌خواهم با این پیام، به شما حس مثبت بدهم و همه را به آرامش دعوت کنم، هنوز قوی هستم و امیدوار چراکه مراحل درمانم را طی می‌کنم و می‌خواهم از کادر پزشکی بخاطر تمامی زحماتشان تشکر کنم. ایمان بسیاری به خدا دارم و پیام‌های مملو از عشقی که از تمام نقاط جهان از شما دریافت کردم به من انرژی می‌دهد، هم چنان بازی‌های برزیل در جام جهانی را تماشا می‌کنم به خاطر همه چیز ممنونم.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی با حضور در دیدار با استرالیا، هزارمین بازی ملی و باشگاهی اش را انجام داد و برای نخستین در جام های جهانی، در مراحل حذفی گلزنی کرد.

مسی هم چنین با زدن نهمین گل خود در جام های جهانی از رکورد دیگو مارادونا اسطوره آلبی سلسته و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی عبور کرد.

از نگاه هواسکورد رامین رضاییان و مهدی طارمی در تیم منتخب حذف شده های مرحله گروهی جام جهانی قطر قرار گرفتند.

خولین آلوارز ششمین بازیکن تاریخ آرژانتین است که در دو بازی نخست خود در جام جهانی که از ابتدا برای آلبی‌سلسته به میدان رفته، موفق به گلزنی شده است.

پیش از الوارز ، هرنان کرسپو در سال ۲۰۰۶ موفق به انجام این کار شده بود.

سایت koraplus مصر گزارش داد که کارلوس کی‌روش یکی از گزینه ‌های سرمربیگری تیم فوتبال المصری این کشور است.

سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال IFFHS به گلزنان برتر فوتبال جهان تا پایان ماه نوامبر ۲۰۲۲ اشاره کرد که مهدی طارمی در جایگاه دهم دنیا قرار دارد.

طارمی ۱۸ گل در لیگ برتر پرتغال، پنج گل در سایر جام‌ های داخلی این کشور و شش گل در رقابت‌ های بین‌المللی باشگاهی با پیراهن پورتو به ثمر رسانده و پنج بار دروازه رقبای تیم ملی ایران را گشوده است.

وبگاه SofaScore بر اساس نمراتی که به بازیکنان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داده، ترکیب یازده نفره از بازیکنانی که کمترین نمرات را گرفته‌اند، منتشر کرد که نام کریستیانو رونالدو مهاجم تیم پرتغال هم به چشم می‌خورد.

در پایان مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، صفحه رسمی جام جهانی پوستری با عنوان چند قاب از گل‌های باورنکردی جام جهانی را منتشر کرد و در میان این گل‌ ها تصویر گل روزبه چشمی به تیم ملی ولز نیز دیده می‌شود.

چشمی در هشتمین دقیقه از وقت‌ های تلف شده با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه ولز را باز کرد تا ایرانی‌ ها سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

از ۳۲ تیم حاضر در مرحله گروهی جام جهانی قطر، شاگردان کارلوس کی‌ روش در رتبه وحشتناک بیست و ششم قرار گرفتند.

موندو دپورتیوو گزارش داد خیمنز مدافع اروگوئه به علت توهین به داور بازی با غنا و زدن مسئول فیفا با محرومیت پانزده جلسه ‌ای روبرو می شود.

 

کد خبر 204049

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید