شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۲۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تذروی گفت: در اختیار قرار دادن مجموعه های فرهنگی، ورزشی مجموعه شهرداری شیراز به بخش خصوصی خطای بزرگی بوده است که در اثر این غفلت بخش مهمی از جامعه از نعمت استفاده از این امکانات بی نصیب می شوند.

به گزارش پیام خبر،محمدتقی تذروی، امروز یکشنبه (13 آذر) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اقدامات روزهای اخیر این شورا در زمینه عمران، اجرایی، فرهنگی در قالب پروژه های محرومیت زدایی در سطح شهر شیراز گفت: این اقدام شورای ششم قابل تقدیر است و اعضای این شورا در اجرای مصوبات دوره ششم کوشا و فعال هستند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اجرای این پروژه ها را سبب شیرینی کام شهروندان دانست و افزود: ین پروژه ها با رعایت عدالت محوری در همه مناطق شهرداری شیراز بوده اند.

وی یکی از اهداف راه اندازی و ایجاد سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری ها را اولویت قائل شدن به حل مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی شهرها دانست و بیان کرد: متاسفانه در محلات شیراز فرهنگسرا و اماکن متعلق به این سازمان اعم از مجموعه های ورزشی و ... برای درآمدزایی در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرند که طبیعتا این بخش در جهت تامین منافع شخصی خود اقدام به اجاره این اماکن می کند و باعث می شود تا قشرهای ضعیف و کم برخوردار جامعه نتوانند از فضاها و امکانات موجود استفاده کنند.

تذروی تصریح کرد: در اختیار قرار دادن مجموعه های فرهنگی، ورزشی مجموعه شهرداری شیراز به بخش خصوصی خطای بزرگی بوده است که در اثر این غفلت بخش مهمی از جامعه از نعمت استفاده از این امکانات بی نصیب می شوند.

وی تاکید کرد: پیشنهاد می شود از واگذاری فرهنگسراها و مجموعه های ورزشی و ... به بخش خصوصی ممانعت شود و با پایان قرارداد، این اماکن جهت استفاده عام شهروندان در اختیار سازمان قرار گیرد.

 

کد خبر 204056

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید