سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر گروه امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات این استان خبر داد و گفت: انتخابات مذکور روز دوشنبه بیست و هشتم آذرماه سال جاری از ساعت 10 تا 12 به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، سید شهاب میرباقری با اشاره به اینکه آگهی دعوت به مجمع عمومی این انتخابات از طریق روزنامه «خبرجنوب» در روز شنبه دوازدهم آذرماه منتشر شده‌است، گفت: دستور جلسه این فراخوان، ارائه گزارش سالانه، انتخاب هیات مدیره برای مدت سه سال، انتخاب بازرسان برای مدت یک‌سال و تصویب ترازنامه مالی است.

به گفته وی، آن دسته از اعضای اصلی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس که تمایل به اعلام نامزدی برای عضویت در هیات مدیره و یا پذیرش مسئولیت بازرس خانه مطبوعات را دارند می‌توانند از امروز دوشنبه چهاردهم آذرماه لغایت دوشنبه بیست و یکم آذرماه سال جاری با مراجعه به سایت خانه مطبوعات به آدرس ‏www.khanehmatbooat.ir، برای ثبت درخواست نامزدی خود اقدام کنند.

مدیر گروه امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه فرایند ثبت آرای اعضا نیز از طریق سایت مذکور در تاریخ شانزدهم آبان ماه - با استفاده از نام کاربری و رمز عبور- قابل انجام خواهدبود؛ اظهارداشت: بر اساس ماده ۴۴ اساسنامه خانه مطبوعات، تصدی عناوین هیات مدیره و بازرس نیازمند احراز شرایطی است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

میرباقری درتشریح شرایط نامزدی اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان فارس اظهارداشت: عضویت اصلی در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارایه گواهی عدم سوء‌پیشینه و برخورداری از حداقل پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله شرایط مدنظر اساسنامه است. ‌

وی در پایان سخنان خود گفت: اعضای خانه مطبوعات می‌توانند سایر اطلاعات مربوط اعم از نحوه برگزاری، زمان انصراف از نامزدی، اسامی نامزدهای هیات مدیره و بازرسین را در سایت خانه مطبوعات و رسانه‌ها به نشانی ذکر شده و یا پایگاه خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دنبال کنند.

 

کد خبر 204075

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید