جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به 68 مسافر برف گیر در محورهای مواصلاتی شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان طی 48 ساعت گذشته ضمن رهاسازی 14 خودرو برف گیر در محور یاد شده، به مصدومان چهار حادثه رانندگی امدادرسانی کردند.

به گزارش پیام خبر، مهدی خوبیار با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و اعلام آماده باش سطح نارنجی در 6 استان کشور طی روزهای اخیر و شدت بارش در روزهای 15 و 16 آذر ماه در استان فارس، گفت: در همین راستا کلیه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان فارس به حالت آماده باش درآمدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس اضافه کرد: امدادگران این جمعیت روز سه شنبه 15 آذر ماه به 68 نفر از مسافران برف گیر در محورهای سپیدان – اقلید و سپیدان-شش پیر امدادرسانی و بین آنها اقلام امدادی و غذایی توزیع کردند.

وی یادآور شد: همچنین طی این 2 روز، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس به 23 نفر حادثه دیده در جریان وقوع 9 حادثه رانندگی در محورهای استان امدادرسانی کردند و پنج نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 

کد خبر 204125

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید