پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کرواسی به مقام سوم جام جهانی ۲۰۲۲ دست یافت تا لوکا مودریچ وداعی شیرین با این رقابت ها داشته باشد.

به گزارش پیام خبر، بازی رده بندی بیست و دومین دوره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میزبانی ورزشگاه خلیفه شهر دوحه با قضاوت عبدالرحمن الجاسم و کمک هایش طالب الامری و سعود احمد المقاله از قطر برگزار شد و تیم ملی فوتبال کرواسی ۲-یک مراکش را مغلوب کند و به مقام سوم دست یابد.

در دقیقه هفت نیمه نخست ضربه ایستگاهی کروات ها در محوطه جریمه با ضربه سر ایوان پریشیچ به گواردیول رسید و گل اول وارد دروازه مراکش شد.

در دقیقه ۹ و تنها 2 دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل کرواسی، ارسال ایستگاهی حکیم زیاش با ضربه سر تمام کننده اشرف دری، نتیجه بازی را یک-یک مساوی کرد.

در دقیقه ۴۳ پاس لیوایا درون محوطه جریمه مراکش به میسلاو اورشیچ رسید ضربه پای راست این بازیکن به گل دوم کرواسی تبدیل شد تا شطرنجی ها نیمه اول را ۲-یک برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم کروات ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴۶ شوت سرکش ارشیچ با برخورد به مدافع مراکش با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۴ ارسال بازیکنان مراکش با برخورد به سر مدافع کرواسی جلوی پای یوسف النصیری قرار گرفت و ضربه این بازیکن با عکس العمل به موقع لیواکوویچ تبدیل به گل تساوی نشد.

دقیقه ۸۷ متئو کواچیچ درون محوطه جریمه مراکش مدافع حریف را از پیش رو برداشت اما ضربه بی دقتش راهی به چارچوب نداشت.

بحث برانگیزارین صحنه این دیدار در دقیقه ۷۴ رقم خورد که برخورد پای بازیکن مراکش به گواردیول در محوطه جریمه را داور و VAR پنالتی تشخیص نداد اما در تصاویر آهسته کاملا خطا واضح بود تا اشتباهات داوران و کمک داور ویدئویی در این جام به بازی رده بندی هم کشیده شود.

در دقیقه ششم وقت های اضافه ضربه سر خطرناک یوسف النصیری با اختلاف کمی از بالای دروازه کرواسی بیرون رفت تا تلاش بازیکنان مراکش برای زدن گل مساوی بی ثمر باشد و تیم شگفتی ساز این دوره، ۲-یک بازنده شود با کسب مقام چهارم مهمترین عنوان یک تیم آفریقایی را در جام های جهانی رقم بزند و کرواسی نایب قهرمان سال ۲۰۱۸، در جام جهانی قطر به عنوان سوم دست یابد.

 

کد خبر 204322

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید