چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس گفت: کشور و استان فارس در گردشگری مذهبی، تاریخی، سلامت و ... بسیار غنی است و با استفاده موثر از این حوزه ها می توانیم از اقتصاد تک محصولی نفتی فاصله بگیریم که تحقق آن به اقدامات خوب مسئولان نیاز دارد.

به گزارش پیام خبر، علی فرهادی امروز، سه شنبه (۲۰ دی) در آئین گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشکری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار شد، گفت: گردشگری و صنایع دستی در ایجاد اشتغال و اقتصاد کشورها نقش مهمی ایفا می کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس افزود: صنعت گردشگری و صنایع دستی مکمل یکدیگر بوده و بر سرنوشت یکدیگر اثرگذار هستند.
وی با تاکید بر اینکه کشور ما دارای جاذبه های عدیده در گردشگری و صنایع دستی است، اظهار کرد: با برنامه ریزی خوب می توان از گردشگری و صنایع دستی برای رشد اقتصادی استفاده موثر کرد.
فرهادی ادامه داد: کشور و استان فارس در گردشگری مذهبی، تاریخی، سلامت و ... بسیار غنی است و با استفاده موثر از این حوزه ها می توانیم از اقتصاد تک محصولی نفتی فاصله بگیریم که تحقق آن به اقدامات خوب مسئولان نیاز دارد.
وی اضافه کرد: این ۲ نمایشگاه تا ۲۳ دی و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است و ۲۰۹ شرکت کننده در نمایشگاه حضور دارند که ۴۷ درصد بومی استان فارس هستند.
فرهادی با اشاره به اینکه ششمین نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته هم همزمان با این 2 نمایشگاه برگزار شده است، گفت: نمایشگاه قهوه، جاذبه جانبی برای گردشگری است که چهار هزار متر مربع به این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

 

کد خبر 204791

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید