جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۱۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: یکی دیگر از راه های ارتقای شاخص های فرهنگی مددجویان کمیته امداد از طریق انجام فعالیت های قرآنی است و با تلاش حوزه فرهنگی کمیته امداد فارس 2 هزار و 500 نفر از مددجویان حافظ یک تا 30 جزء قرآن کریم هستند.

به گزارش پیام خبر، مرتضی موصلی در مراسم اعزام ۴۰۰ مددجوی مادر و دختر به مشهد مقدس ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از کمیته امداد، است و برنامه های مختلفی در کشور برای تحقق آن عملیاتی شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس افزود: برگزاری اردوهای زیارتی، آموزشی و تفریحی اقداماتی است که با توجه به تعالی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد انجام می شود.
وی اضافه کرد: در ۹ ماهه ابتدای امسال بیش از ۶ هزار نفر از مددجویان کمیته فارس در اردوهای مختلفی مانند شوق زیارت، اعزام به کربلای معلی در اربعین و اردوهای سراسری شرکت کرده اند.
موصلی اعلام کرد: در طرح «حرم تا حرم» ۴۰۰ نفر از مددجویان مادر و دختر تحت حمایت کمیته امداد استان فارس به مشهد مقدس اعزام می ‌شوند.
وی تاکید کرد: یکی دیگر از راه های ارتقای شاخص های فرهنگی مددجویان کمیته امداد از طریق انجام فعالیت های قرآنی است و با تلاش حوزه فرهنگی کمیته امداد فارس 2 هزار و 500 نفر از مددجویان حافظ یک تا 30 جزء قرآن کریم هستند.

 

کد خبر 204864

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید