شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار مرکزی گفت: مصرف گاز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با برنامه‌ریزی‌های کاربردی و همراهی کارمندان ۶۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش پیام خبر از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» روز سه شنبه26 دی در نشست مدیریت بحران شرکت گاز استان مرکزی، افزود: مردم این استان در تمامی بخش‌ها همکاری و همراهی مناسبی را در زمینه صرفه جویی و کاهش مصرف گاز طبیعی داشتند.

مخلص الائمه بیان کرد: بر اساس گزارشات شرکت گاز استان و پایشی که در شبکه گاز طبیعی انجام شده‌ است، مدیریت مصرف در این استان در سطح مطلوبی قرار دارد و مردم همکاری مناسبی را در زمینه صرفه جویی و کاهش مصرف این نعمت خدادادی داشته‌اند.

وی با یادآوری همکاری مناسب بخش صنعت استان مرکزی در زمینه کاهش مصرف گاز طبیعی در استان ادامه داد: بر اساس پیمان بین شرکت گاز و بخش صنعت، صنعت باید سوخت مورد نیاز خود را در چهار ماه سرد سال از سایر حوزه‌ها تامین کرده و متصل و وابسته به گاز طبیعی نباشند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: امید است با همراهی بخش‌های مختلف صنعتی، خانگی، تجاری و کشاورزی با برنامه جامع مدیریت مصرف، از این دوره با موفقیت عبور کنیم.

مخلص الائمه اظهار داشت: اکنون کشور از میانه اوج مصرف گاز طبیعی عبور کرده و تا میانه بهمن ماه که کشور از اوج مصرف خارج می‌شود، می‌توان گاز طبیعی مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت را تامین و به شبکه باز گرداند.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ و پنج دهم درصد از جمعیت روستایی استان مرکزی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

 

کد خبر 204919

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید