پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز خبر داد؛

آموزش فرهنگ ترافیک به بیش از 22 هزار دانش آموز شیرازی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز از آموزش فرهنگ ترافیک به بیش از ۲۲ هزار دانش‌آموز مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی کلانشهر شیراز خبر داد.

به گزارش پیام خبر،هادی شه‌دوست شیرازی با بیان اینکه زنگ آغاز آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس کلانشهر شیراز هم‌زمان با هفته حمل‌ونقل سال جاری از ۲۰ آذرماه بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش فارس در حال انجام است، اظهار کرد: این طرح تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ بر اساس برنامه و تفاهم صورت گرفته با آموزش‌وپرورش در ۵۰۰ مدرسه مقطع ابتدایی کلانشهر شیراز انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه مفاهیم آموزشی ترافیک به زبان هنر و به شکل ساده از طریق هنرمندان شیرازی به دانش آموزان منتقل می‌شود، تصریح کرد: آموزش‌ها به‌طور مستمر و بر اساس سرفصل‌های مشخص شامل اصول عبور ایمن از خیابان در روز و شب، فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی، مفاهیم چراغ راهنمایی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به زبان طنز و هنر برای دانش آموزان تشریح می‌شود.

معاون شهردار شیراز رمز اثربخشی آموزش‌ها را استمرار عنوان و خاطرنشان کرد: تکرار و استمرار آموزش ویژه دانش آموزان و سایر اقشار جامعه از طریق پارک‌های ترافیک، فضای مجازی، صداوسیما، به‌صورت چهره به چهره و اقلام کمک‌آموزشی برنامه‌ریزی و در دستور کار قرار دارد.

 

کد خبر 204947

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید