پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ۱۸:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل بهزیستی فارس گفت :جمع آوری مشارکت های مردمی در سطح شهر و از درب منازل همشهریان با دستگاه کارتخوان سیار و قبض خیریه توسط موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی تخلف است.

به گزارش پیام خبر، محمدرضا هوشیار در دوره آموزشی تخصصی در خصوص آشنایی با قوانین مالی و مالیاتی موسسات خیریه با بیان اینکه ۱۴۷۶ مجوز فعالیت جهت موسسات خیریه و مراکز غیردولتی توسط اداره کل بهزیستی فارس صادر شده است افزود: به این واسطه بیش از سه هزار شغل مستقیم جهت فارغ التحصیلان در رشته های علوم رفتاری، توانبخشی و سایر رشته های مرتبط ایجاد شده است.

مدیر کل بهزیستی فارس همچنین ارزش کار در موسسات خیریه را به کار صادقانه، خالصانه و ارج نهادن به اطمینان و اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: باید در گزارش دهی به مردم شفاف باشیم و بدانیم که تخلف در یک موسسه موجب تعمیم به تمامی موسسات خیریه می شود.

هوشیار تاکید کرد :نظارت دقیق توسط سازمان بهزیستی وجود دارد و دوره های بازآموزی جهت موسسات به صورت فصلی برگزار می شود، موسسات باید در هر سال ۵۰ ساعت آموزش در حوزه های مالی مالیاتی مددکاری و توانمندسازی را بگذرانند.

مدیرکل بهزیستی فارس در پایان تصریح کرد :جمع آوری مشارکت های مردمی در سطح شهر و از درب منازل با قبوض خیریه و دستگاه کارتخوان سیار تخلف است و با آنان به شدت برخورد می کنیم.

 

کد خبر 204950

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید