شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۲۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: رویداد فرصت شغلی دانش‌ بنیان ویژه مددجویان کمیته امداد برای یکصد مددجوی استان 3 بهمن در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، مرتضی موصلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره اهمیت تجاری سازی دانش و اقتصاد دانش ‌بنیان به عنوان اولویت کمیته امداد فارس گفت: رویداد فرصت شغلی دانش‌ بنیان ویژه مددجویان کمیته امداد برای یکصد مددجوی استان 3 بهمن در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: این رویداد یک روزه با همکاری «سرای نوآوری فناوری های برق ارتباطات و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی» واحد کازرون برگزار خواهد شد و محوریت آن بر تمرکز بر کارگاه‌های آموزشی، معرفی فرصت‌های شغلی نوین شناسایی شده در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با هدف تعیین مسیر شغلی، ایجاد پل ارتباطی بین فعالان عرصه نوآوری و فناوری و متقاضیان شغلی قرار دارد.
وی تصریح کرد: برگزاری رویدادهای فرصت ‌های شغلی دانش بنیان از سیاست‌ های کمیته امداد در راستای حمایت از توسعه بازار محصولات و کسب و کار های فناورانه با ظرفیت اشتغال بالا در کنار حمایت از توسعه ایده‌ های فناورانه است.
موصلی ادامه داد: این رویداد در پی درخواست های فراوان مددجویان و زنان سرپرست خانوار برای ایجاد فرصت ‌های شغلی در استان برگزار خواهد شد و یکصد نفر از مددجویان فارغ التحصیل دانشگاهی و مستعدین اشتغال برای شرکت در آن شناسایی، مشاوره شغلی و غربالگری شده ‌اند.

 

کد خبر 205038

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید