جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۱۵
زمان مطالعه: 4 دقیقه
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت مهاجرت به منابع درآمدی متنوع و متفاوت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: شرکت مخابرات ایران با رویکرد تحول گرایی و استفاده از اصول اقتصاد دیجیتال، به سمت روش های جدید درآمدزایی همگام با فناوری روز جهان حرکت کرده و در این مسیر، در تلاش است همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمد شریف خانی، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت مهاجرت به منابع درآمدی متنوع و متفاوت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: شرکت مخابرات ایران با رویکرد تحول گرایی و استفاده از اصول اقتصاد دیجیتال، به سمت روش های جدید درآمدزایی همگام با فناوری روز جهان حرکت کرده و در این مسیر، در تلاش است همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.

به منظور بررسی راهکارهای توسعه راهبردی در مخابرات منطقه خوزستان با حضور عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات، معاونین ستادی، و مدیران مخابرات مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در آینده با استفاده از روش های جدید سرعت های بسیار بالاتر و ارائه کامل SLA کسب درآمد کرده و همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.

وی افزود: کشور و دولت و در زیرمجموعه آن، شرکت مخابرات ایران دچار محدودیت هایی است که نباید مانع تلاش برای دستیابی به فناوری روز شود.

شریف خانی با اشاره به لزوم مهاجرت به منابع درآمدی متنوع و متفاوت اذعان داشت: شرکت مخابرات می تواند در آینده با استفاده از روش های جدید سرعت های بسیار بالاتر و ارائه کامل SLA کسب درآمد کرده و همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات در منطقه خوزستان، با اشاره به موانع اساسی توسعه راهبردی مخابرات در یک دهه گذشته اظهار داشت: با توجه به دگرگونی های صورت گرفته و حمایت های دولت فعلی،مدیران کارکنان و بدنه کارشناسی مخابرات نیز لازم است با پیاده سازی روش های ابتکاری و ایجاد خلاقیت در مخابرات مناطق در اجرای راهبرد تجاری و توسعه کسب و کار سازمانی کوشاتر از گذشته باشند.

دکتر شریف خانی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این نشست با اشاره به پیشنهادهای مطروحه و همچنین محدودیت های موجود در کشور گفت: کشور و دولت و در زیرمجموعه آن، شرکت مخابرات ایران دچار محدودیت هایی است که نباید مانع تلاش برای دستیابی به فناوری روز شود.

وی افزود: حضور مهندس سلطانی در هشت منطقه به عنوان کلان شهر برای حل مشکلات، سیاست برنامه ریزی شده ای است که امکان ملاقات چهره به چهره و رویارویی با مشکلات و شنیدن انتقادات و پیشنهادات را فراهم می آورد.

دکتر شریف خانی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از این ۸ منطقه عنوان کرد: هرکدام از این ویژگی ها می تواند وجه تمایز و همچنین انتظاراتی متفاوتی برای توسعه و رشد صنعت مخابرات در آن منطقه داشته باشد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود در منطقه خوزستان که یکی از این هشت منطقه است به عنوان شهری که به دریا، صنایع و بنادر و پتروشیمی دسترسی دارد و همه این ها نیازمند اتصال به شبکه مخابراتی و بهره برداری از خدمات مخابرات هستند، می توان با صدور مجوز به مراکز به جذب مشتریان جدید کمک کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت اولویت بندی و ارزش گذاری در کارها گفت: اگر بین دو اولویت مهم سازمان یعنی کاهش هزینه ها و افزایش درامد هستیم، می توانیم با اولویت قراردادن افزایش درآمد به بهره وری و توسعه ای همگام با نیازهای مشتریان رسیده و با تحولی اساسی نیازهای رو به تزاید مشتریان را در اقتصاد دیجیتالی شده امروز، برآورده سازیم.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات همچنین گفت: تمام نظرات و داده های حاصل از این دیده بانی باید تبدیل به شهود رقومی شود یعنی تصمیم گیری بر اساس داده های رقومی انجام شده و اساس تصمیم سازی های مدیران رده بالا قرار گیرد. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 205060

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید