شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معاون تجاری و خدمات مشتریان مخابرات ایران با تشریح دگرگونی های بنیادی در بخش اقتصاد دیجیتال گفت: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد و در حال حاضر در امور راهبردی شرکت مخابرات ایران این سرفصل ها به ویژه در بخش تجاری و مشتریان پیگیری می شود.

به گزارش پیام خبر، دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان با تشریح دگرگونی های بنیادی در بخش اقتصاد دیجیتال گفت: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد و در حال حاضر در امور راهبردی شرکت مخابرات ایران این سرفصل ها به ویژه در بخش تجاری و مشتریان پیگیری می شود.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، به منظور بررسی راهکارهای توسعه راهبردی در مخابرات منطقه خوزستان با حضور عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات، جمعی از معاونین ستادی، و مدیران مخابرات مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: تببین سیاست های راهبردی از سوی ستاد و بومی سازی آن در هر منطقه با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود از وظایف و هنر اصلی مخابرات مناطق است.

دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار عنوان کرد:هدف اصلی از اجرای این برنامه ها ، ایجاد نگاهی نوین و تحقق رضایت مندی مشتریان علی رغم مشکلات نهادینه شده در ساختار حوزه ارتباطات در کشورمان در بیش از یک دهه ی گذشته است.

وی افزود: در حال حاضر نیاز به فعالیت شرکت مخابرات ایران همسو با چشم اندازهای تعریف شده در بخش های راهبردی داریم تا در نهایت به رشد مطلوب برسیم.

دکتر زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تبیین اهمیت نگاه تجاری به توسعه اظهار داشت: با تفکر صرف مهندسی درحال حاضر نمی توانیم به توسعه دست یابیم، بلکه مدیریت حرفه ای در شرایط حاضر بر این مطلب استوار است که بخش های تجاری و بازاریابی را به موازات مهندسی در نظر داشته باشیم.

دکتر زارعیان با تشریح دگرگونی های بنیادی در بخش اقتصاد دیجیتال گفت: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد و در حال حاضر در امور راهبردی شرکت مخابرات ایران این سرفصل ها به ویژه در بخش تجاری و مشتریان پیگیری می شود.

وی افزود: در حال حاضر ممکن است هنوز بخشی از بدنه کارشناسی و مدیریتی به این نگاه جدیدنرسیده باشند گفت: تحقق این وضعیت از ارزش بالایی برخوردار است، چرا که همه باید به پارادایم توسعه همزمان فنی و تجاری به جای توسعه فنی صرف برسند.

دکتر زارعیان همچنین اظهار داشت: توسعه بازار و جریان های درآمدی در استان های مهم مانند خوزستان بسیار اهمیت دارد که در نهایت موجب بهبود تجربه دیجیتال و یکپارچه مشتری می شود.

معاون تجاری و خدمات مشتریان، گفت: در حال حاضر نیاز به فعالیت مخابرات در بخش های تجاری و مشتریان همسو با چشم انداز تعریف شده در بخش راهبردی داریم تا توسعه شرکت در بخش های مختلف همگام و پیشرو در سطح اول کشور و در ادامه در استانداردهای پذیرفته شده جهانی پیش برود که مخابرات منطقه خوزستان با توجه به ظرفیت های خود نقش مهمی ایفا می کند.

در ادامه این همایش ، مدیران مربوطه در بخش توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در منطقه خوزستان و همچنین مدیران مخابرات مناطق شهرهای مختلف استان خوزستان، برنامه های خود را در بخش بهبود فرایندهای کسب و کار به عنوان یکی از مراکز مهم ارتباطی در سطح کشور بیان کردند. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 205061

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید