جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۳۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا،نقره، جواهر و گوهر سنگ ها از 4 تا 7 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، علی فرهادی از برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا،نقره، جواهر و گوهر سنگ ها در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: از 4 تا 7 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان برگزار می شود. 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: در این نمایشگاه شاهد تلفیقی از صنعت و تکنولوژی با هنر صنایع دستی هستیم که به خلق آثار فرهنگی نفیس و ارزشمند منجر می شود.
وی اضافه کرد: ایران بر خلاف سابقه چند هزار سال در بخش تولید و صادرات این صنعت از جایگاه لازم در جهان برخوردار نیست اما با پر رنگ شدن نقش دانش بنیان ها و استفاده از دستاورد های علمی و فنی در مراحل مختلف می توان، قدرت رقابت و حضور در بازارهای جهانی را برای این هنرصنعت فراهم کرد. 
فرهادی اعلام کرد: ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا،نقره، جواهر و گوهر سنگ ها، 47 شرکت کننده در حوزه های ابزارآلات و تجهیزات مرتبط، مراکز آموزشی، سنگ های قیمتی، تولیدکنندگان صندوق های ایمنی و.... حضور دارند. 
وی ادامه داد: این نمایشگاه در مساحت 6 هزار متر مربعی و با حضور فعالان این عرصه از استان های فارس، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی و شهرهای مشکین شهر و تربت حیدریه برپا شده است. 
فرهادی با اشاره به ساعات بازدید از این نمایشگاه هم گفت: علاقمندان تا 7بهمن فرصت دارند، پس از دریافت بلیط از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

کد خبر 205085

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید