پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فیلم کوتاه صد ثانیه ای کفش عید به همت حوزه هنری استان مرکزی تولید شد.

به گزارش پیام خبر از اراک، فیلم کوتاه کفش عید به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مرکزی و به نویسندگی و کارگردانی سعید ساروقی تولید و برای شرکت در جشنواره فیلم صد ارسال خواهد شد.

این اثر با موضوع کودکی است که برای خرید کفش شب عید اقدام نموده و .... که کار تصویربرداری آن توسط امیر صالحی انجام گرفته.

هنرمندان حمید قربانی (تدوین)، حسن ساروقی (استوری برد)، فواد ترابی (مدیر تولید)، امید ایرانمنش (دستیار کارگردان) و همچنین ندا جمشیدیان و کوثر نجمی به عنوان بازیگر حضور دارند.

گفتنی است این اثر دومین فیلم کوتاهی است که در بهمن ماه سال جاری توسط حوزه هنری استان تولید شده است. سعید ساروقی متولد ۷۱ فوق دیپلم سینما شاخه تدوین است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ با انیمیشن سازی دوبعدی آغاز کرده است. متحرک سازی، کارگردانی و اجرای چندین انیمیشن و همچنین کارگردانی ۵ فیلم کوتاه مستند و داستانی را در کارنامه خود ثبت نموده است.

ساروقی کارگردان و نویسنده این فیلم در جشنواره هایی همچون فیلم عمار، سینما حقیقت، فیلم مقاومت، جشنواره شب های سفید سنت پترزبورگ روسیه شرکت نموده و موفق به کسب عناوین برگزیده ای نیز شده است.

 

کد خبر 205087

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید