جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: هفت نمایشگاه اختصاصی برای عرضه و فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فارس در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، مرتضی موصلی، امروز از برپایی نمایشگاه محصولات مددجویان فارس در دهه فجر خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: هفت نمایشگاه اختصاصی برای عرضه و فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فارس در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد. 
مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: این نمایشگاه ها با هدف توانمندسازی مددجویان فعال در حوزه مشاغل خانگی در هفت منطقه از استان فارس برپا خواهند شد. 
وی اضافه کرد: یکی از فعالیت های اصلی حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، بازاریابی و آشنایی مددجویان با این روشهاست و شرکت در نمایشگاه های مختلف در پیشبرد این امر نقش موثری دارد و نمایشگاه ها بهترین مکان برای عرضه هنر و توانایی مددجویان است. 
موصلی با تاکید بر اینکه مددجویان غالبا از سرمایه مورد نیاز برایتوسعه کسب و کار خود بهره مند نیستند، اظهار کرد: استمرار این نمایشگاه ها می تواند در این حوزه هم موثر باشد. 
وی افزود: ارتقا و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و حمایت از آنها اهمیت زیادی دارد و برگزاری نمایشگاه های مشاغل خانگی در معرفی توانمندی فعالان این حوزه موثر بوده و افزایش فروش محصولات آنها را در پی دارد. 
موصلی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی در هفت منطقه استان در دهه فجر با هدف حمایت از مددجویان برگزار می شود و نیازمند حمایت سایر سازمان ها برای برپایی هر چه بهتر این نمایشگاه ها هستیم. 

 

کد خبر 205152

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید