جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۱۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: اقلام پرمصرف و مایحتاج مصرفی شهروندان با قیمتی مناسب و پایین ‌تر از نرخ متعارف روز به بهره ‌برداران بازارچه‌ های منتخب شهرداری در روزهای منتهی به عید نوروز به صورت هماهنگ شده و مشخص عرضه می ‌شود.

به گزارش پیام خبر، پژمان شفیعی در نشستی که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و جمعی از بهره‌برداران منتخب بازارچه‌های عرضه میوه‌ وتره‌ بار شهرداری شیراز برگزار شد، گفت: با هیئت‌رئیسه اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌ بار میدان مرکزی جلساتی برگزار شده است و اقلام پرمصرف و مایحتاج مصرفی شهروندان با قیمتی مناسب و پایین ‌تر از نرخ متعارف روز به بهره‌برداران بازارچه ‌های منتخب شهرداری در روزهای منتهی به عید نوروز به صورت هماهنگ شده و مشخص عرضه می ‌شود. 
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز افزود: بازارچه ‌های منتخب شهرداری هم این اقلام را با قیمتی مناسب و حداقلی به عموم شهروندان شیرازی ارائه می‌ کنند.
وی اعلام کرد: بدین ترتیب عموم شهروندان و اقشار کم برخوردار و آسیب ‌پذیر متحمل هزینه ‌های اضافی نخواهند شد و این موضوع باعث رضایت خاطر همشهریان می ‌شود.

 

کد خبر 205156

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید