پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم ربا نجات یافت.

به گزارش پیام خبر،سردار رهام بخش حبیبی اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در اطراف باغات محمودیه بلوار چمران شیراز بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با حضور میدانی و واکنش سریع ماموران در محل مشخص شد گروگان گیر مسلح یک خانم ۳۲ ساله را به قصد اخاذی و آدم ربایی با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری می گردد.
سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران به منظور حفظ جان گروگان با آدم ربا درگیر و دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز را آغاز کردند.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم است خاطرنشان کرد: متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس افتخاری انتظامی شیراز بنام محمود هوشمندی بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 205166

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید