شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری نخستین مسابقه عکس بحران با عنوان آژیر خبر داد.

سالار جیریایی رئیس حوزه هنری استان مرکزی در گفت و گو با پیام خبر با اعلام این خبر گفت: به منظور استفاده از ابزار هنر جهت آگاهی بخشی عموم مردم در مقابله با بحرانها، حوزه هنری و اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اقدام به برگزاری نخستین مسابقه عکس بحران با عنوان آژیر کرده است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی افزود: این رویداد با موضوع حوادث و بلایای طبیعی در استان مرکزی، امداد رسانی در بحرانها ، پیشگیری و کاهش خطر در بلایای طبیعی و همچنین پدیده مانسون و سیل مرداد 1401 ویژه عکاسان استان مرکزی برگزار خواهد شد.

جیریایی در ادامه با اشاره به اینکه هنرمندان تا 20بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق پبام رسانهای روبیکا، بله و ایتا به شماره 09188939437 ارسال کنند، ادامه داد: محدودیت سنی برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد و هر هنرمند مجاز به ارسال 10اثر از طریق فضاهای ذکر شده به دبیر خانه است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی بیان کرد: از نظر دبیرخانه ی مسابقه ارسال کننده اثر، مالک مادی و معنوی آن محسوب شده و هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی متوجه ارسال کننده خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دبیرخانه مجاز به استفاده از عکسها در راستای اهداف فرهنگی با ذکر نام هنرمند است، عنوان کرد: برای هر اثر راه یافته مبلغ 2میلیون ریال حق تالیف و برای سه اثر برگزیده مبلغ 20میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 205180

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید