پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۵۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات استانداری فارس تأکید کرد :

دستگاه‌های دولتی حق استفاده از امکانات دولتی برای نامزد‌های انتخاباتی را ندارند

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات ۱۴۰۲، گفت: دستگاه‌های اجرایی دولتی به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

به گزارش پیام خبر،جواد قناعتی در جمع کارمندان و مدیران فرمانداری کازرون و بخشداری های تابعه گفت : مجموعه فرمانداری ها تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات آتی راداشته باشند و مجریان انتخاباتی با مطالعه قانون انتخابات و رعایت برنامه ریزی زمانبندی انتخابات ، تعامل با هیات های نظارتی و فعالان سیاسی ، زمینه و شرایط را برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در ادامه افزود : از تمامی ظرفیت های دستگاه‌های دولتی برای برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و آزاد استفاده شود.
این مقام مسئول یادآور شد: همواره رهبر معظم انقلاب به اصل امانت‌داری در انتخابات تاکید دارند ، لذا همه ما به عنوان مجری انتخابات امین رای مردم هستیم و رای مردم حق‌الناس است.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات ۱۴۰۲، گفت: دستگاه‌های اجرایی دولتی به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی را ندارند.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری از تمامی مجموعه فرمانداری خواست که از هم‌اکنون آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای انتخاباتی با شکوه ، سالم و امن در اسفندماه ۱۴۰۲ فراهم نموده و با رصد دقیق ، نیازمندی های را رفع کنند.

همچنین مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس به اهمیت و نقش علماء ، فعالان سیاسی ،نخبگان و معتمدان و متنفذین اشاره کرد و گفت: تشویق و زمینه‌سازی برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی را داشته باشید.

وی در ادامه حضور سلایق ، اقشار مختلف در انتخابات را یکی از مواردی با اهمیت ذکر کرد که می تواند باعث حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد و بر فراهم کردن زمینه و شرایط برای حضور همه سلایق و اقشار در انتخابات تاکید کرد.

وی در پایان اظهار داشت: الحمدالله مردم شریف شهرستان کازرون در این حماسه بزرگ انتخاب مشارکت حداکثری خواهند داشت و در این دوره از انتخاب شاهد حضور پرشور خواهیم بود.

همچنین مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس قبل از این نشست با خانواده معظم اولین‌ شهید انقلاب اسلامی شهید منصور محسن پور دیدار و پس از آن با جمعی از فعالان سیاسی ، معتمدین و متنفذین نشست صمیمی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کازرون داشتند و به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 

کد خبر 205226

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید