جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۰۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سه فیلم در 13 نوبت در پاییز و زمستان امسال در سطح استان مرکزی اکران می شود.

به گزارش پیام خبر از اراک، سه فیلم در 13 نوبت در پاییز و زمستان امسال در سطح استان مرکزی اکران می شود؛ سه فیلم سینمایی لوپتو (در 10نوبت)، هناس(در دو نوبت) و تک تیر انداز (در یک نوبت) در فاصله ماه های مهر تا بهمن سال جاری اکران و بیش از 5000نفر از مردم استان از این آثار دیدن کردند.

اکران این آثار علاوه بر اراک در دو شهر خمین و مهاجران نیز صورت گرفت و برخی از این اکرانها به صورت ویژه برای دانش آموزان اکران شد.

اکران فیلم ها در اراک در محل کانون امام علی(ع) فضای اختصاصی آموزش و پرورش استان صورت گرفته است چنانچه مشکل سخت افزاری سینما در اراک حل شود به مراتب علاوه بر اکرانهای خصوصی شاهد اکران های عمومی ویژه آثار سینمایی کشور در اراک خواهیم بود

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، به همت حوزه هنری استان مرکزی دومین ویژه برنامه اراکیاد در شهر اراک برگزار خواهد شد.

این ویژه برنامه روایتی است از رویدادهای انقلاب اسلامی در شهر اراک که در طول دهه مبارک فجر توسط دکتر مجید مالکی برای دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم در نوبت های مختلف در محل حوزه هنری تشریح خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این رویداد در صبح روز 5شنبه 13بهمن ماه با حضور مسئولین استان برگزار خواهد شد؛ علاقمندان جهت ثبت نام به صورت گروهی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل کنند.

 

کد خبر 205227

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید