پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۲۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سرپرست سازمان زیبا منظر و فضای سبز شهرداری شیراز تعیین تکلیف هرچه سریع تر پروژه شهربازی پارک آزادی را خواستار شد و گفت: وضعیت فضای سبز این پارک مطلوب نیست.

به گزارش پیام خبر، سرپرست سازمان زیبا منظر وفضای سبز شهرداری شیراز به همراه معاونین، مسؤلین و کارشناسان سازمان از پارک آزادی شیراز بازدید و بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید کرد.

حمید کشتکار ضمن بازدید میدانی از وضعیت فضای سبز، بهسازی داخلی، غرفه های پارک و پروژه آبنمای پارک آزادی در جلسه‌ای که برای پیگیری و اجرای پروژه‌های در دست اقدام و پیش روی این پارک در محل مجموعه اداری پارک آزادی برگزار شد، ضمن استماع مشکلات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استفاده از توان و ظرفیت بیشتر در این خصوص تاکید کرد و گفت: پارک آزادی به علت وسعت، قدمت و مرکزیت درشهرشیراز یکی از بهترین پارک‌های شیراز است که می‌بایست از هر نظر به ان توجه ویژه شود.

وی ساختار پارک آزادی را میراث خوب گذشتگان دانست و گفت: می‌بایست تحولی در این پارک در عرصه‌های مختلف ایجاد شود تا از تخریب پارک جلوگیری و در حفظ هویت آن به عنوان یک میراث خوب پاسداری شود که متاسفانه این تحول به خوبی انجام نشده و فعالیت‌ها به صورت روتین پیش رفته است. البته دربرخی زمینه‌ها اقدامات خوبی هم شروع شده که می‌بایست پیگیری و تکمیل شود.

وی اضافه کرد: یکی ازمهمترین کارهای پیش رو طرح بهسازی این پارک است که باید هر چه زودتر تهیه و به مرحله اجرا گذاشته شود.

کشتکار افزود: روحیه نشاط و شادابی برای شهروندان با زیبایی فضای سبز، پارک‌ها و المان‌ها ایجاد می‌شود ودر این راستا بارسنگینی بردوش ماست.

سرپرست سازمان زیبا منظر و فضای سبز شهرداری شیراز تعیین تکلیف هرچه سریع تر پروژه شهربازی پارک آزادی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با مرتفع شدن برخی موانع حقوقی و اجرایی هرچه سریع تر فرآیند قانونی برای انتخاب پیمانکار این طرح انجام و به مرحله اجرا در آید.

وی همچنین در این جلسه روند پیشرفت کار پروژه ابنمای پارک آزادی را خوب و رضایتبخش ارزیابی کرد و توصیه کرد: بهره بردار مجموعه با هماهنگی و همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به جهت رفاه شهروندان در سرعت بخشی برای اتمام پروژه قبل از ایام نوروز ۱۴۰۲ اهتمام لازم به خرج دهد.

کشتکار همچنین وضعیت فضای سبز مجموعه پارک آزادی را مطلوب ندانست و دستوراتی را در جهت بهبود وضعیت فضای سبز پارک به مسؤلین ذیربط صادر کرد. 

 

کد خبر 205285

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید