پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسابقات جودو قهرمانی دختران جوان کشور با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

به گزارش پیام خبر، رقابت های جودو جوانان دختر ایران در خرم آباد برگزار شد و تیم لرستان با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز، جام قهرمانی را بالای سر برد.
تیم های همدان با دو مدال طلا و دو‌ نقره و اصفهان با کسب یک مدال طلا و یک نشان نقره، به ترتیب دوم و سوم شدند.
در وزن منفی ۴۴ کیلو، آندیا فلاح از لرستان و فرزانه پاکباز از مرکزی اول و دوم شدند و لیلا فقیهی از همدان و ملیکا ستوده نیا از کرمان مشترکا سوم شدند.
در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم نیلوفر یوسفی از اصفهان قهرمان شد، پوپک عباسی از البرز در جای دوم قرار گرفت و سمیه اسماعیل پور از اذربایجان شرقی و زهرا سکاکی از خراسان رضوی به نشان برنز رسیدند.
در وزن منفی ۵۲ کیلو شقایق خیراندیش از یزد در فینال نسترن گلابتون از لرستان را شکست داد و قهرمان شد و عسل کلامی از سمنان و اسما جعفریان از آذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.
در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم ریحانه کریمی از خراسان رضوی و رومینا فولادی از تهران، مکان های اول و دوم را در اختیار گرفتند و زینب پورضربی از گیلان و مبینا دانشفر از البرز به مدال برنز رسیدند.
در فینال وزن منفی ۶۳ کیلو مهشید صفری از همدان قهرمان شد، فاطمه احسانی از البرز به نشان نقره رسید و کژال سیلانی از مرکزی و حنیفا عیوضی از تهران به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم معصومه مرادی از همدان و رعنا عیدی وند از اصفهان اول و دوم شدند و الهه غلامی از لرستان و آتنه حسینعلی زاده از آذربایجان غربی، جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.
در وزن منفی ۷۸ کیلو مریم پیمایی لرستان طلایی شد، زهرا حسین نژاد از تهران نقره گرفت و مهلا رجبی از خراسان رضوی و زینب سرتیپ نیا از لرستان به طور مشترک سوم شدند.
در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم راحیل مرادی از کرمانشاه در مسابقه نهایی مبینا موسوی از لرستان را مغلوب کرد و فاطمه محمد زاده از خراسان رضوی و یاسمن منش از لرستان هم مشترکا به مدال برنز رسیدند.
در این رقابت ها ۱۷۳ جودوکار در قالب ۲۴ تیم از ۲۲ استان حضور داشتند.

 

کد خبر 205296

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید