سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان استان فارس با برپایی 52 غرفه در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش پیام خبر، مرتضی موصلی، در حاشیه نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان امداد گفت: نمایشگاه عرضه و فروش محصولات کارآفرینان استان فارس با برپایی 52 غرفه در شیراز آغاز به کار کرده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس ادامه داد: کمیته امداد فارس در عرصه خدمتگزاری به جامعه اسلامی، حسب هدایت های مقام معظم رهبری و برنامه های دولت گرانقدر بر بحث توانمند سازی جامعه هدف این نهاد مقدس استقرار یافته است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه هم به مناسبت دهه مبارک فجرو با هدف عرضه تولیدات مددجویان تحت حمایت به ویژه بانوان سرپرست خانوار و با همکاری سپاه فجر، سپاه ناحیه بقیه الله (عج) و بسیج سازندگی استان فارس برگزار شده است.
موصلی اعلام کرد: همزمان با شیراز در 6 شهرستان دیگر استان نیز نمایشگاه های مشابهی برپا شده است و در شیراز و در ایام پر برکت دهه فجر، 52 غرفه با اولویت بانوان سرپرست خانوار و با همکاری بیش از 70 کارآفرین برگزار می شود.
وی افزود: در 10 ماهه سال 1401 بیش از 17 هزار فرصت شغلی و با ارائه تسهیلات یک هزار و 340 میلیارد تومان در استان ایجاد شده است.
موصلی اضافه کرد: استان فارس در راه اندازی اشتغال های خرد در کشور از استان های پیشتاز بوده و در 10 ماهه امسال بیش از 10 هزار نفر با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای موفق به ایجاد شغل شدند.
وی با اشاره به اعتباری که برای ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در استان اختصاص یافته است، گفت: این اعتبار یک هزار و 550 میلیارد تومان بود و پیش بینی می شود این میزان اعتبار و شغل با همت کارآفرینان استان و همکاری بانک های عامل تا اسفند به صورت صد درصدی جذب و اجرا شود.

 

کد خبر 205331

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید