سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۰۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سایت جدید شورای اسلامی شهر شیراز(نسخه آزمایشی) با شعار شفافیت، قانون مداری و پاسخگویی رونمایی شد.

به گزارش پیام خبر،نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه یکصد و دومین جلسه صحن علنی شورا با حضور اعضای شورا، شهردار، معاونین و مدیران شهرداری و کارشناسان شورا امروز (یکشنبه، 16 بهمن ماه) رونمایی شد.
این سایت شامل بخش های مختلف از جمله مصوبات (به عنوان مهم ترین بخش سایت)، اخبار، گزارش تصویری جلسات، بازدیدها و برنامه های مختلف و معرفی کمیسیون ها و اعلام عملکرد آنها، سوت زنی با امکان ارائه انواع فایل ها، پیشنهادات، شکایات، گرفتن وقت ملاقات مردمی به صورت اینترنتی، پنجره شفافیت، شیراز شناسی و...... می باشد.

در این سایت امکان تعامل دوسویه بین اعضای شورا و مردم فهیم و فرهنگ دوست شیراز برقرار است و شهروندان می‌توانند مسایل و مشکلات شهری و همچنین نظرات و دیدگاه های خود را با اعضا درمیان بگذارند.

در این سایت شفافیت با جلب رضایت شهروندان از طریق آگاه سازی، شفاف سازی و آگاهی بخشی از امور شورا میسر می گردد و به دنبال آن نیز کارآمدی بهتر، کاهش انحرافات و فساد در امور را به دنبال خواهد داشت.

قابل ذکر است، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه رونمایی از سایت جدید شورا اظهار داشت: قبل از خرداد ماه سال 1402 وضعیت سایت شورا از حالت آزمایشی به صورت رسمی مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 205349

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید