جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بازدید رییس کل دادگستری استان فارس از زندان مرکزی شیراز انجام شد:

موافقت با مرخصی 1276 زندانی در استان فارس

در دیدار رییس کل دادگستری استان فارس از زندان مرکزی شیراز و به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی زمینه استفاده ۱۲۷۶ نفر از مددجویان از مرخصی فراهم شد.

به گزارش پیام خبر،رییس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان در حاشیه بازدید از زندان عادل آباد شیراز با حضور در جمع مددجویان معتکف با بیان اینکه حضور شما در جمع معتکفین نشان دهنده محکم بودن ریشه های مذهبی شماست گفت: از این فرصت ایجاد شده برای توبه و بازگشت به مسیر زندگی سالم و جبران اشباهات گذشته خود بهره ببرید. 

حجت الاسلام والمسلیمن سید کاظم موسوی با اشاره به بازدیدهای هدفمند از زندانها و توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره ای از زندان ها از استفاده ۱۴۹ زندانی زندان های استان در هفته اخیر از ظرفیت سیستم مراقبت الکترونیک (پابند) خبر داد و افزود: پایش پرونده ها جهت اعطای تسهیلات قانونی به صورت مستمر ادامه دارد.
نماینده عالی قوه قضاییه‌‌ در استان فارس در بازدید امروز مسئولان قضایی از زندان با اشاره به سیاست های قوه قضائیه در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان ها و اشتغال زندانیان به موافقت قضات با اشتغال ۳۲۷ زندانی خبر‌ داد و تصریح کرد: در آخرین پیگیری های قضایی در کمیته عفو و بخشودگی استان با عفو ۲۸ زندانی ، آزادی مشروط ۱۸۹ زندانی ، تخفیف مجازات ۴۲ زندانی و‌ تعلیق مجازات ۶۱ نفر دیگر موافقت شده است .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی همچنین از برگزاری مراسمی در ایام دهه فجر انقلاب جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری خیرین ‌و سپاه فجر استان خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای بخشنامه اخیر عفو و بخشودگی رهبر معظم انقلاب در دهه فجر امسال با سرعت در دستور کار دادگستری فارس قرار ‌خواهد گرفت .

 

کد خبر 205366

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید