چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: با هدف حمایت قضائی از مددجویان نیازمند، تفاهم نامه مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) با قوه قضائیه منعقد شده است.

به گزارش پیام خبر، مرتضی موصلی، امروز 17 بهمن در همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضائی از نیازمندان که با حضور رئیس کل دادگستری فارس، دادستان شیراز و جمعی از وکلا برگزار شد گفت: با هدف حمایت قضائی از مددجویان نیازمند، تفاهم نامه مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) با قوه قضائیه منعقد شده است.
مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: طرفین این تفاهم نامه با تعامل و هم افزایی برای تسهیل احقاق حق مددجویان با انجام اموری مانند معاضدت های حقوقی، آموزش های حقوقی، ارائه خدمات به محجورین در زمینه های مختلف و ... از ظرفیت های یکدیگر بهره مند می شوند.
وی تاکید کرد: با همکاری قضات در 10 ماهه اول امسال 145 مورد احکام جایگزین حبس به نفع نیازمندان صادر شده و یک هزار و 464 مددجو از ظرفیت های کانون وکلای فارس، وکلای قوه قضائیه و بسیج حقوقدانان فارس بهره مند شدند و یک هزار و 964 نفر از مددجویان کمیته امداد فارس هم با معرفی به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از پرداخت هزینه های خدمات حقوقی معاف شده اند.

 

کد خبر 205368

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید